• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Nehej, ingen som vill leka? Nåja, nu ska skitig åsna hoppa i duschen och sen bege sig till sitt jobb. Ha det, allihop. KRAM

• Amadea

Nu är jag tebax

Ska kolla blodtrycket igen hos BM. 2ggr i veckan ska jag dit numera :-8

• Amadea

Va sjutton Ingen har varit inne & skrivit något sedan jag var här sist

BM-rapport
    Blodtrycket var 150/90 ( i fredags 150/95-100 så det har sjunkit lite)
    Ingen Äggvita i urinen.
    SF-mått:37 cm
    Minis-puls: 144

Ny tid på fredag 20/1

Jaha då får jag gå & baka eller sova då

• Sammet

Amadea: Vi provar nu att kalla den lill* i magen för olika namn, får se om vi hittar något bra... Ivar just nu
    Det känns bättre att kalla den pojknamn än flicknamn fast vi inte vet... undrar varför???

• Fröken positiv

Hej Sammet! Ler igenkännande. Vi tror också att magen är en kille. Har ingen aning om varför. Det bara känns så.
    Mår du bra annars?

• Sammet

Ja tack, jag mår bra.
    Tycker idag att magen KÄNNS så himla mycket, härlig känsla.

Jag har lånat en namnbok idag, vi är lite kräsna med namn här i stugan, men som tur är tycker vi åt samma håll
    Tur att det är långt kvar så vi hittar fler bra alternativ när den lill* tittar ut och visar sig.

• Fröken positiv

Namn är inte lätt. Vi är nog också ganska överens men har lite olika åsikter. Vore kanske bra att låna en namnbok...

• Sammet

Gäääsp, det blir en tidig kväll för mig ikväll känner jag.
    Kunde INTE sova inatt.....
    Ska bara hämta sambon om en stund sen ska jag stupa i säng!

Svar på tråden Dansa med vargar 2