• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Nä hä nu håller jag visst låda själv här..........
    Usch sitter i källaren där vi har vårat kontor & ser att det är spindelväv i fönstret
    Orkar inte städa ....

Om ni inte dyker upp snart så får jag gå & lägga mig på sänegn i stället för att böka runt här i min ensamhet

• Fiaflopp

ior min vän får jag fråga dig en sak...?
    Har lite av panik!

• Majblomma12

Nope. Och inga bristningar, ingen ploppad navel och eller foglossning. Så jag är ganska nöjd just nu.

• Sammet

Nä, ingen halsbränna än...

Jag bakar inte så mycket sött, om det är vad du är ute efter?
    Det är kul att baka, men vi är dåliga på att äta upp det...
    En kladdkaka kanske...?
    Tigerkaka... är det för tråkigt?

• Amadea

Jisses där kom alla på en gång.
    Ja lite mera spännande hade jag nog hoppats på Sammet.

Tänk på att du ska fylla frysen innan alla besökare kommer för att beskåda bebisen

• Majblomma12

Jag bakar matbröd. Gott, snabbt och lätt!

• Sammet

Ahaaaa, sånt bröd!!!
    Jag ska hämta recept på min favoritkaka, som jag brukar ta med till jobbet ibland.
    Den är goood
    Ett ögonblick.................

• Amadea

FYI så har nog halsbrännan varit det värsta för mig i graviditeten hittills.

Hm saknar Java här i tråden. Hon som var en så flitig besökare ett tag.
    Ja jag saknar er andra med när ni inte är här. Just nu skullejag vilja att atråden var som den var en gång i tiden. Då man knappt orkade läsa i kapp om man loggat ut 10 min

Svar på tråden Dansa med vargar 2