• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Är det den lill* som bråkar på nätterna?
    Jag tror att jag vaknar varje gång jag behöver vända mig. Är ju inte så smidig längre.

• Sammet

Nä, det var jag som hade huvudvärk och var orolig för att jobba idag och... så är jag väldigt spänd inför UL på fredag... Det ska bli jättekul och jag tror eg. inte att det är något som är fel. Men tänk OM....nä, det är säkert bra...
    Jag kan iallafall inte skylla på Ivar Fast ibland är det svårt att hitta sovställnig, och då är jag inte ens stor än...

• Sammet

NU får jag gå och lägga mig! Godnatt.... *gäsp*

• Fröken positiv

Jisses vad FL är segt!
    Ger upp och återkommer en annan dag.

God natt och dröm sött alla hjältar och hjältinnor.

• Hstintan

FP: välkommen till Tradera-träsket Där har jag satsat många hundralappar genom åren

Zeke: delad ekonomi? Kan det vara nåt?

Men jag antar att FP bara handlar bebisgrejer nu Så då är det väl ok.

Nu ska jag surfa runt på mina nya "porr"-sidor: bostadsannonserna

Ha det!

Ps, tränade för första gången idag. Det gick bra. Började med ett lugnare pass utan massa hopp

• svartaskalman

Hstintan: Vad duktig du är!
    Hoppas du får redig träningsvärk
    Min träning sprack! Efter förkylninge hann jag inte komma igång förrens maken krachade trampmaskinen
    Så nu är det väl bara på med skoteroverallen å promenadkängorna för att bege sig ut i kylan.
    "Men jag är inte bitter"

Amadea: Skönt att blodtrycket är lite bättre i allafall.
    Några känningar åt entré för liten än?

Sammet: Det kommer att gå SÅ bra på UL. Glöm inte att hälsa från oss bara

Kram på er alla!

• Amadea

Hello hello!
    Här kommer dagmänniskan i den här tråden
    Inga tecken på någon entré av den lill* alls.

I dag ska jag ner på stan & fika men en kompis, så jag har något att göra i alla fall.
    Kanske ska baka lite muffins. Det blev ingen bakat i går. Eller så lägger jag mig i sängen med en bok.

Träna Vad är det??
    Här har det inte tränats sedan det blev plus på stickan i maj
    Men förhoppningsvis ska jag snart kunna stå i startgroparna igen. Skanar aerobis så himla mycket, ja i bland i alla fall

• Emm73

Hej på er!

Ögnade lite bakåt i tråden och såg att det diskuterats mag-tafsande Det värsta tafsande som hände mig var då vi, i ca sjätte månaden, var och tittade på bilar, och en BILFÖRSÄLJARE kommenterade nånting om familjetillökning och rörde vid min mage!!! Jag blev så paff att jag inte fick ett ljud ur mig och sen kände jag hur jag blev såhär röd i ansiketet Maken sa att det såg ut som jag skulle spricka av ilska. Behöver jag tillägga att vi INTE köpte någon bil av DEN försäljaren!

Åhhh, ni funderar på namn Härligt! Vi var på föräldragruppsträff igår. En liten flicka är nu exakt två månader gammal och hennes föräldrar har ännu inte lyckats bestämma sig för namnet... Det måste ju vara jobbigt, vad säger man då, "hon", och hur talar man till henne??? Vår M är både äldst och störst i gruppen och de andra var ju bara så SMÅ

Dystert väder här, vi orkar nog inte gå ut idag.
    Kram på er alla

• Fröken positiv

Hej Emm!
    Har också råkat ut för konstiga bilförsäljare. Han var världens mansgris och påpekade att den bilen var inget för mig utan jag kanske skulle välja en lättkörd tjejvänlig bil, en med automat kanske?
    Jag höll på att drämma till honom. Inget bilköp där heller

Håller med dig om vädret, typiskt sitta inne väder.

Hstintan: Jag tror inte att Zeke vill ha delad ekonomi. I'm a rich bitch Men visst är tradera roligt! Måste verkligen hålla mig där ifrån!

Nu är det dags för lunch och sedan tillbaka till arbetet. I eftermiddag stundar ytterligare ett besök hos Bm, känns som att det vore lika bra att flytta dit
    Ha en härlig dag vänner!

Svar på tråden Dansa med vargar 2