• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Emm73

Gokväll!

Hoppas du fått upp värmen, Iors! Jag knäppte just igång bastun, varm om ca 45 min... mmm. Dottern får precis massage av sin pappa och sen ska hon badas. Massage och bad är det bästa hon vet

FP; du lär nog koppla bort jobbet fortare än du anar Ta det från ett annat kontrollfreak... Hur länge ska du vara ledig förresten? Råder det jämlikhet och fördelning av föräldraledigheten i familjen FP&Zeke?

Kram på er alla

• Fröken positiv

Emm: I vår familj tror vi bara på jämlikhet när det passar mig Jag planerar att vara hemma i 1,5 år :-O

Java:

• Java

men ska ni ta och vakna nu då!!! Godmorgon till denna iskalla värld

• pricken74

Godmorgon världen! ja kallt kan man verkligen säga..sitter med en tunn stickad tröja och fleccejacka på det, strumpor och fleccesockor kallt här i norrland(pajala)

Java

• svartaskalman

Ja godmorgon isvärlden!
    -12,3 kallt!!!! Och bara för att maken lämnade hunden hemma i dag. Då får jag ta ispromenaderna
    Tur att han inte drar (såvida ingen löptik har slagit en drill i närheten)

Java: Hur ser eran dag ut i dag då? Äventyr på G?

Kram

• Java

ja nu har några tappra krakar pallrat sig till datorerna Prickis kom och försvann

SS: vi skall till ikea på dan, sedan skall jag ut på galej ikväll. Ska med en kompis på cabaret. Blir nog skoj Men jag tänkte ta bilen, så det blir iofs inte galej, galej. Just nu så har vi en kille här som byter vårt lås i ytterdörren. Det pajjade totalt igår!! vredet snurrade bara runt runt! ... så nu står dörren på vid gavel (hurrrr), men snart är allt sprillans nytt iaf.

TRor min sockertopp vaknar när som helst. Men jag har iaf hunnit med att lägga in räkningarna på internet. Nu skall jag ta en java-påtår

• svartaskalman

java: Låter som en trevlig dag
    Vad skönt med nytt lås. Nya nycklar oxå? Det tycker jag är bäst av allt. Man behöver inte oroa sig över ev borttappade nycklar.

Ha det gott vännen!

• Amadea

Sov till 9:30 i dag med
    Har hunnit äta lite & ska nu hoppa in i ducshen.
    Har inga planer alls för i dag

• Amadea

Jipppi placeringen gick till en av oss
    Fiaflopp är det stora vinnaren
    Plast 3000 är hennes

Svar på tråden Dansa med vargar 2