• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

JA precis Ior,så sant SÅ det du skriver,ska inte alls oroa mig nu...det enda jag tänker oroa mig för just nu är att telefonen ringer...

• Majblomma12

Ja, och då ska du bara bli sketalycklig!

• Fiaflopp

hehe jaaaaa då är det bäst att ni skaffar öronskydd hela varg-tråden för då lovar jag att jag kommer att SKRIKA HÖGT!!
    och ni jag har telefonnr till...akta er noga...hihi
    (skojjar bara)

• Grisen81

vad jag tror är för att många med ÄD är så gamla att det är därför risken ökar... inte själva ÄD,n... jag mothugger inte FF!!! jag har bara den teorin.

Jag var ju i riskzonen för HF, men jag klarade mig som tur var...

Undra var FP och Zeke gör?

• Grisen81

FF: jag ska inte ringa dej så ofta eftersom jag inte är från Finland

• Fröken positiv

Alla hjärtans pussar på er!

• Fiaflopp

Gristrynet min vän: det ÄR så,det är ALLA som får den infon som gör ÄD,inte bara jag så det har ingtet med ålder att göra utan sammanställningen av de hormoner som bildas...
    Grrrrriiiiis på dig du

• Majblomma12

(f.ö. så håller jag med Grisen. Det jag hittat om ÄD och havandeskapsförgiftning på nätet gäller äldre kvinnor (40+) och de som inte har egen hormonproduktion.)
Svar på tråden Dansa med vargar 2