• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Varje gång jag försöker lägga ner henne vaknar hon.
    Ska prova igen nu!!

• Majblomma12
    Amadea, den levande mjölkkannan.

Nu ska jag logga ur och pyssla lite innan J kommer hem. Rosor är inköpta, bl a. Kram
  • Amadea

Här blir det inget firande av Alla hjärtans dag, vill inte gå ut.
    S det blir inga rosor eller choklad köpt.

• Fröken positiv

Amadea, gumman jag såg dig inte. Bra att du har det bra. Du kanske äter för god mat, det är därför som lillan vill käka så ofta. Börja med en diet av broccoli ska du se

Ior: En hormonåsna är inte lätt att tas med.

Vad står på programmet? Någon som ska hitta på något för männen i ert liv?
    Har egentligen lite svårt för dessa amerikanska komerciella högtider, men på något sätt kan man ju inte låta bli att bli smittat av alla hjärtan och blommor.

• Fröken positiv

Såg att ni svarade på min fråga innan jag stäält den? Tankeöverföring...
    Jag är kvar en lite stund till.

• Amadea

Som sagt jag har knappt varit i affärer på 2 veckor så det blir inget alls med Alla Hjärtans Dag för min del.
    Tippar på att maken inte heller fixar något.

• Amadea

Sitter nu & väntar på att en kompis ska komma över
    Sedan är nog maken snart hemma oxå.
    Han jobbar em i dag.

USch för att bara käka broccoli även om det egentligen är gott men inte BARA.
  • Grisen81

FP: jo grisen mår bra och kultingarna är så gott som friska, men som sagt nu ligger sambon stand by... har ingen lust att gosa med honom i hans icke gosiga värld just nu

Svar på tråden Dansa med vargar 2