• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Javis, kolla nu! Jag tror att jag fick det att funka tack vare din bästa lathund!!

Puss till bästa Java!!

• Liten Leo

Tjena FF!

Har du haft en tuff dag på jobbet?

Hur är det med dig annars? Uppdatera mig är du rar, jag har ju inte "pratat" med dig på evigheter.

• Fiaflopp

JAg är sjukskriven igen för axeln tyvärr men jag har tjyvstartat med vårstädningen så därför är jag totalt slut,axeln tar på krafterna.
    Vi väntar på försök i Finland men vet inte när det blir av,det var kö...grrr

• Liten Leo

OJ, axeln igen? Du måste vara rädd om dig vännen!!! *spänner ögonen i dig*
    Inte städa om din axel är dålig!!

Så det är kö i Finland, fy vad trist! Kan de inte ge någon uppskattning på hur länge ni måste vänta?

• Fiaflopp

JAg behöver inte göra något alls knappt förräns axeln ska balla ur...*dumma den*

Nu ska jag släppa en liten bomb om jag nu får kalla det för bomb,har inte riktgt velat berätta det för så många hittils men det är svårt att låta bli då ni är så fina och bryr er och frågar hur det går osv så nu berättar jag varför vi går i Fionland och varför dom inte kan säga exakt NÄR vi får starta....
    Håll i er,ok?

Det är inte IVF vi ska göra utan vi går på ÄD,mina ägg har blivit hemskt dåliga av alla behandlingar plus att det alltdi blev så få så vi fick 4% att lyckas med ivf och 80% med donation...
    Har för mig att jag pratade lite med dig förut om det men jag minns inte...nu vet ni i alla fall men om ni är goa så skrov inte i min gb om det riktigt ännu,vill vänta lite...

• Liten Leo

Jag, har också för mig att du nämnde det för mig tidigare men vet inte om ni hade bestämt er då. Det var så länge sedan.

Men vad underbart att ni fått så fina odds med ÄD! Det är ju fantastiskt! Är det för att det tar tid att hitta donator som det är kö? Jag kanske frågar för mycket...

• Fiaflopp

Fråga på du vännen...
    Ja det är för att finna donator som passar in på mig,det kan hända att dom ringer i morgon men lika gärna i Maj...

• Fiaflopp

Snart börjar Prison Break...hehe då får jag äntligen bädda ner mig!

• Fiaflopp

Nu är klockan 21 så jag loggar ur en sväng,får se om jag somnar eller så dyker jag in igen om nån timme...
    Puss och kram!

• Java

LL: K A N O N tjejen, nu funkade det!!! sicken IT-hackers du är!!

oj, oj nu gråter Hugo....kommer strax tillbaka

Svar på tråden Dansa med vargar 2