• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Betty2

Ah, ännu en snäll man. Roligt att höra Java, speciellt nu när du är sjuk.

Här kommer världens största krya-på-dig-kram från mig!

• Java

B2: världens största allahjärtans puss och kram till dig med!!
    Natti

• Majblomma12

God morgon i cyberspace!
    Var är alla vargdansare?

Var det någon som såg dokumentären om llivet innan födseln på fyran i går. Vackert och intressant, men vissa saker reagerade jag på, skaer som bara nämndes i förbigående, utan uppföljning och vetensakplig förklaring. T ex det faktum att man har ökad risk för missfall vid följande graviditet om man fött en pojke.

Detta sades bara, sedan var det inte mer med det. Massor av frågor väcktes hos mig. Varför ökar risken? Vilka vetenskapliga belägg har man för det? Vilken forskargrupp har kommit fram till detta? Irriterande, tycker jag.

• LillaSparven

Hej Iors syster!
    Jag kollade på dokumentären igår, och jag reagerade på det samma som dig..Det var ju liksom inget mer sagt om det, det var bara så..Men annars var det rätt intressant att titta på!

♥ LillaSparven

• Majblomma12

Ska bli spännande att se fortsättningen nästa vecka. Då kommer ju bilderna på hur "min" bebbe ser ut och avd den gör, just nu.

Hur känns det annars, LS?

• svartaskalman

Hej alla goingar!
    Hoppas ni hade en trevlig dag i går med era käraste

Iors: Missade dokumentären, tyvärr. Men jag har en film hemma som heter "Kärlens mirakel", som oxå visar fostrets utveckling.
    Har inte sett den än själv. Men enligt min vän och sambo, som äger filmen, så är den helt underbar.

• Fröken positiv

Gog morgon!
    Missade också dokumentären igår. Kanske den går i repris.

Ior: Det låter väldigt konstigt med att en födsel av en kille ökar missfallsrisken. Fattade jag dig rätt?

Måste får i mig lite frukost. Hela magen kurrar och lever. Återkommer...

Svar på tråden Dansa med vargar 2