• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

hej alla!
    men FP vad Liten skall dröja då! men som du skriver, huvudsaken att h*n mår bra. Annars väl väl igångsättning helt ok. Brukar man inte göra det då man gått över 2 veckor??

Skönt att höra att Grisens kultingar är på bättringsvägen!

Amadea: jag tyckte också första tiden var lugn och behaglig. Men det blir full rulle kan jag säga!!!....så njut nu när lugnet ligger!

• Zeke sur

Vad ligger det för nackdelar i att sätta igång då?

Vist är det bra med naturligt men något måste väl vetenskapen ha löst även på detta område under alla år?!?!

• Liten Leo

Tjingeling alla goa krakar!

Zeke, nackdelarna är att du startar värkarbetet medicinskt istället för att kroppen själv är beredd på det. Det kan då bli en lite längre och mer abetsam förlossning för mamman. Det finns en liten högre risk för kejsarsnitt i samband med igångsättning. Men det är inte farligt med igångsättning. Man bara föredrar att kroppen så långt som möjligt får sköta det själv så att alla hormoner hänger med. Men till slut måste det ske, moderkakan börjar ju åldras redan i v 38.

• Java

zeke: du har svar i din gb. Puss på dig

LL: kul att se att du kan skriva inlägg iaf... ... för uppgradera dig verkar inte gå någe bra. Har smygit inne hos dig idag igen, men ingen GB är tillgänglig = ingen java-hälsning . PUSS på dig skrattade så när jag läste i åsnans gb!!

• Liten Leo

Fasen också!! Jag är så himla värdelös på det här!!!! Jag blir galen. Java, kan du bugga in dig hos mig och fixa till det??

Kommer som det verkar vara hemma from nästa vecka så jag hoppas att det blir mer FL då.

• Liten Leo

Fasen också!! Jag är så himla värdelös på det här!!!! Jag blir galen. Java, kan du bugga in dig hos mig och fixa till det??

Kommer som det verkar vara hemma from nästa vecka så jag hoppas att det blir mer FL då.

• Java
    ....du är för skön LL ....fattar inte var svårigheten ligger. Det är ju bara att acceptera vilkoren och säga vad du vill ha för inställningar. Jag tar printscreen på mina inställningar och mailar dig. Så får du en lathund for dummies

Kolla din mail om ett par minuter.

PUSS min vackra och underbara tjockis!!
  • Java

LL: check your mail darling!!!! lathund är skickad!

• Java

....funkar inte den kan jag logga på som dig härifrån, så att allt blir ordnat! jag lovar det gumman!

• Fiaflopp

Tjoho,en dödstrött FF kikar in...

Svar på tråden Dansa med vargar 2