• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Åhå, då förstår jag. Måste vara som att gå på nålar! Jag skulle hoppa till varje gång telefonen ringde. Du är duktig som orkar! Men vad spännande samtidigt! Hoppas att 2006 blir ditt år!

Åh, vad bra att du påminde om Prison Break! Vi ska göra varm choklad och mackor nu att mumsa till.

Har suttit och stirrat på curling i evigheter...

• Liten Leo

Jag klarade det!!! Jag klarade att fixa Betan!!! Nu ska mina gamla FL-vänner kunna titta in som vanligt Hade aldrig gått utan Javas Dummie!

• Majblomma12

LL, uppenbarligen är man inget lärarämne...

• Liten Leo

Iors, självklart är du det! Men min intelligensnivå är i samma åldersgrupp som Hugos så jag gissar att Java är van...

Du vet, tala till bönder på bönders språk...

• Java

....och till de lärde på latin

- ja, i detta fall sorterar du till bönderna LL

• Liten Leo

Hehe! Ja, och med massor av dynga under skorna!!

Nu har maken dukat fram varm choklad och mackor som jag ska äta mellan sammandragningarna.

på er tjejor! Miss you a lot!!

• Majblomma12

Jag har legat och sovit i tre timmar. Skitkul... hur ska jag nu kunna sova i natt?

• Fiaflopp

LL: ja minst sagt så hoppar man varenda gång telefon ringer...
    Såja,nu får man vänta en heeeel vecka till läckerbitarna igen

• Zeke sur

Grattis FF

Hur har det gått med rökslutet då?

• Fiaflopp

Zeke: jag slutade i Augusti...det funkar finfint!
    Har du hittat nåt tvättmedel?

Svar på tråden Dansa med vargar 2