• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Fia hur lång är vänte tiden här i Sverige nu?
    Min vänninna som gjorde ÄD hade en polare som donerade ägg och hon var bland dom första här i Sverige som gjorde ÄD. Så då om man hade nån som kunde donera så gick man lite före tror jag de var. Dessa vänte tider... hoppas det går fort tills det är eran tur. Får man vara så nyfiken och fråga vad det kostar i Suomi?

• Lajsa

Å jag blir aldeles tårögd... snackade på MSN med min brorsdotter och den 27:e åker hon t Usa och då ska hon köpa boken.... Sunshine & Moonshine t mig
    Hon undrade varför men jag skrev bara att jag sprang på den på nätet och ville ha den om jag får barn. Ska inte säga något utan sen skicka en bild fr VUL till henne att vi ses i oktober så då kommer hon att fatta om nu allt ser bra ut då.

• Fiaflopp

Japp det får man...hihi det kostar 5.900 neuro (59.000 kr) så det är inte billigt....
    Jag har ingen som kan donera åt mig så jag /vi kommer fram i kön i sverige tyvärr sen så tycker vi att sverige har så toliga regler!
    Om du donerar i sverige så måste donatorn skriva et brev till ägget och berätta om sig själv och varför hon donerade det osv...
    Visst ska man berätta för barnet men det tycker jag man ska få ta i sin egen takt.

• Lajsa

Ior tack jag tror jag smäller av... har sökt den men inte hittat nu ska lajsa beställa

• Lajsa

Fia: Det har jag aldrig hört att man måste skriva ett brev

I dag ska Lajsa åka ut och handla.. boken finns ju överallt.-D

• Lajsa

Fia: Glömde ju fråga... jag är bara för nyfiken
    Hur många försök får man då? Blir det flera ägg ingår det FET försöken då el kostar det då ännumer

• Fiaflopp

MAn får 1 ÄD försök för de pengarna och sen kostar ev FET 10.000 kr...

Svar på tråden Dansa med vargar 2