• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Åh, vad spännande, Lajsa!

Fia, tyvärr, här knegas det på torsdag. Men tack för påminnelsen, jag ska fylla i papprena för havandeskapspenning och skicka in i dag. Måste få arslet ur, vill ju gå på ledigt i mitten av april!

• Fiaflopp

Jo vi kör då vi får tid...
    Kanske kan tala om för dig också nu då jag skrev det i tråden förut att vi har gett upp ivf och det blir äggdonation i Finland...

• Fiaflopp

Jo vi kör då vi får tid...
    Kanske kan tala om för dig också nu då jag skrev det i tråden förut att vi har gett upp ivf och det blir äggdonation i Finland...

• Lajsa

Å vad spännande Fia med ÄD. Hur är det i Suomi? Får man göra privata försök med ÄD? Är det lång vänte tid?
    I alla fall så.... Minä piän peukkuja!!!!

• Fiaflopp

Jajjamensan,visst är det spännande och man får göra privat i Finland.därför att min gubbe är därifrån så föll det sig så naturligt...
    Vi står i kö sedan oktober och de sa att det skulle vara mellan 3-6 månader så vi väntar och väntar..

• Majblomma12

Fia, pratar sambon finska? Eller är det en klinik som är tvåspråkig?

Svar på tråden Dansa med vargar 2