• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Jasså, här hänger ni hela dagarna...

Idag ska jag på vattengympa. Ingen flyttkartong för mig idag, blev lite för mycket av den varan i helgen. Ska fixa lite adressändringar istället.

Simba är vaken och stökar runt i protest mot utrymmet. Rumpa och lår syns tydligt genom huden, skumt... Och nu blev det hicka (igen...).
    Hoppas att det är bra med krakarna idag!

Var inne och kikade på Amadeas guldklimp, en riktig raring!

FF-jösses vad dyrt det var med ÄD i Finland!!! Beundrar er kämpaglöd. Hoppas så att det faller väl ut nu. Det är baske mig din tur!!!

• Amadea

Hm ska se om jag kan lyckas få J att sova i vaggan nu så mamma får en chans att duscha i dag

FF: Usch för din axel
    Du verkar tillbringa för mycket av din tid inom sjukvården

• Fiaflopp

amadea: jag hann inte få bort frikortet förräns jag fick ett nytt,gick ut den 18 januari och den 28 hade 1ag ett nytt,,,haha

• Liten Leo

Hihi, ja men jag måste snart gå till bassängen...

Satt i telefonkö till FK... 13 min väntetid... plats 35 i kön...

• Amadea

Jag hade oxå frikort för något år sedan pga av ryggen men jag blev mycket bättre efter operationen. Så nu har jag inge frikort längre.

• Amadea

Tack pricken!
    Hon har många små prinsar att försöka förföra sedan
    Grisen:s, Javas, din, FP:s...

• Amadea

Har nu hunnit duscha & tagit en 30 min promenad med vagnen.
    Är helt slut nu, det var hur moddigt som helst på vägarna så det var jätte tungt att köra vagnen. Varför har ingen plogat

Svar på tråden Dansa med vargar 2