• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Hej Vargen!!!
    Hur mår du och FP? Hur har ni det? Tryggaste gråpälsen i landet sover som en stock. Du är för skön. KRAM
    FiaF, tack!

• Majblomma12

JA, jag la ledigt. Ska ner på stan och luncha med kompis. Men så trist väder...

• Fiaflopp

Trevligt att luncha men vädret kunde vara bättre,jag håller med dig!
    Ska till St Göran och göra en MR till på axeln och jag HATAR den röntgen,får panik...

• Majblomma12

Ska det aldrig bli ordning på din stackars axel? Har de plockat bort ligament och muskler, eller är de som finns bara förslitna?

• Fiaflopp

Njaä...dom tror inte att den blir bra igen,det är kronisk inflamation och sist jag opererade den så tog dom bort en massa skit som han sa (brosk menade han och lösa benbitar),ganska jobbigt men jag har lärt mig att leva med den tyvärr

• Majblomma12

Men vad är problemet då? Jag menar, vad är det som de inte kan fixa?

• Fiaflopp

Att inflamationen kommer tillbaka hela tiden och den går inte tillbaka med inflamationsdämpande medicin heller,den är kokhet och jag kan röra den ytterst lite i alla positioner

• Majblomma12

Usch vad irriterande. Det är inget som går att träna upp? Kortisonsprutor, har du fått såna? Tjugotusen frågor men jag tycker det är lite synd med kroniska skador som bara läkare "ger upp".

• Fiaflopp

Fråga på du,ingen fara!
    Jag har fått kortisonsprutor flera ggr men då blev axeln bedövad i ca 1 timme för att sen vara tillbaka till samma skit igen så det var ingen ide,har säkert fått 20 såna så de gav upp vilket var skönt.
    JAg tränar 4 ggr i veckan hos sjukgymnast

Svar på tråden Dansa med vargar 2