• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

amadea. här plogar ingen heller.. jag kan inte gå ut!!!!

• Lajsa

Ja men tjejer..tänk på dom uppe i Norrland inte klagar dom på lite snö utan är ute och plumsar med vagnen
    Jag säger då det...sörlänningar i pannan mina raringar

• Grisen81

Lajsa: där tar de ungen på snöskotern och kör ba!!!

Nää jag är så trött på vintern! Vägrar köpa större overaller till barnen så jag klämmer in dom i stl.62 fast de har 74...ha ha!! Ärmarna är för korta och den sitter tajt.. stackars barn!! ho ho!!! vill byta till sittdelen oxå, men då måste jag köpa vinter åkpåsar och det är svindyrt!!så de får ligga i korgarna lite till.. Det är ju inte så lätt för dom att röra sig i dom längre.. När de ligger i dom då finns inga svängrum!!
    Ja ja det är väl inte så noga!!!????

• Amadea

Grisen då
    Känner du ingen som kan låna dig några overaller i st 74 då??

Lajsa i Norrland är det inte +1 C & blytung snö utan minus grader & fluffig snö. SÅ ÄR DET INGEN MATCH!!

Men men du får se nästa vinter

• Grisen81

ähhh de funkar!!!!! vintern är slut i morgon har jag hört

• Amadea

Kanon

Ja nu är det plusgrader.

jag köpte först en overall i st 62 till J
    Min syster höll på att skratta i hjäl sig när hon såg den.
    Så då blev det en till i st 56.
    Ingen av dem är termooveraller.
    Så jag kommer nog hinna använda den andra lite oxå innan det blir för varm!!

• Lajsa

Grisen jag förstår att inte twinsen kan röra sig i sin småa overaller Tur att dom har blöja som håller grenen från att spänna i deras små rövor:-d

• Grisen81

Lajsa: ha ha! du är rolig du!!så illa är det faktiskt inte!! ho ho!!!

• Grisen81

Lajsa: du kan få mina overalller sen till dina tvillingar... och kanske köpa våran vagn oxå

Svar på tråden Dansa med vargar 2