• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Här har det inte hänt mycket idag. Har fingrarna frusit fast på tangenterna eller?

Imorgon är jag ledig och det ska jag fira med att... JOBBA EXTRA!!! Ibland undrar jag allvarligt över hur jag är funtad

Igår hade jag en riktig downkväll. Kan inte förklara varför men helt plötsligt kände jag mig gråtfärdig helt utan anledning och vid ett par tillfällen rann tårarna. Ja dessa hormoner!

Idag känns det bra igen!

Hur har ni det i den kalla kvällen?

• Fiaflopp

hej hej FP...
    ja kallt är det vill jag lova,sitter och planerar bus inför svågerns camoflerade 35-års fest på Lördag,hehe han tror att han skä på inflyttningsfest!

• Fröken positiv

Hej FF! Förlorade mig några timmar på tradera. Lätt gjort!
    Vad roligt med ett surpriseparty! Det är ju alltid skoj att vara lite full i f*n.

Nu är det natti natti!
    alla vänner!

• Fröken positiv

God morgon!
    Inte en människa, åsna eller gris så långt ögat når... Jag är så eeensaaaam...
    Får väl pilla i mig lite frukost och ge mig iväg til jobbet *suck*

Var det idag som Sammet hade stora UL? Har för mig detta. Lycka till i så fall gumman. Det är supermysigt!!

• Fiaflopp

En liten söt kisse-flicka finns här...

• Fröken positiv

Hej lilla Kisse-missen!
    Hur går det med festplanerna?

Nu ska en hungrig fröken få i sig en liten frukostmacka.

• Fiaflopp

Det går finfint med planerna,bestätt 3 karaoke-skivor så nu ska han verkligen få visa vad han går för...*S*

Svar på tråden Dansa med vargar 2