• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

ior: ja, usch och fy så tidigt du skall upp!

• Majblomma12

Man är väl härdad!

Java, kan du inte "råka" tappa något i golvet, just bredvid Ns huvdkudde?

• Java

ior: jag har varit uppe och väckt honom flera gånger!! pratat med honom!!....och "han kommer snart"....tjena! han somnar ju om hela tiden

jag har tom bäddat rent och han har inte piggnat till!!!! Bytt alla överdrag på kuddar och täcken! Men icke-sa-nicke. Då finns det inget man kan tappa så att han vaknar. Kanske en handgranat?

• Majblomma12

Fan så trist. Vad less man kan bli ibland...

• Emm73

Java Men fredagkvällar ÄR faktiskt extra jobbiga för många.

På tal om skilsmässor, så hörde jag idag om en 2-årig Emil vars föräldrar ska skilja sig... det är ju bara så sorgligt Är själv skilsmässobarn...

• Java

ja, jävligt less!....jävligt, jävligt less. Och han har som sagt sovit skönt i gästrummet hela veckan!

Hörrni, han är billig på Blocket nu!! ....se under rubriken "säljes"....eller skall jag flytta honom till "bortskänkes - mot frakt"?

• Majblomma12
    Min ligger ute under borttappad: IT-nörd med snygg häck, senast skådad på väg ombord finlandsfärja, lätt överförfriskad. Tips tages tacksamt emot.
  • Emm73

Nämen för att tala om nåt annat!
    Jag är dummare än tåget då det gäller digitalbilder... hur förminskar jag en bild så att den går att sätta in i fl-galleriet? (ok, det beror förstås på vad vi har för bildredigeringsprogram...)

• Java

Emm: jag är också skiljsmässobarn. Mina föräldrar skilde sig när jag var 15. Men i mitt fall så slutade allt gott. Fick en plastik som vi bara älskade från första stund. Och han har alltid ägnat mer tid till mig och syrran än pappa gjorde/gör! och någonsin gjort! Och det gör fortfarande, fast vi är vuxna! Så slutet blev verkligen gott i mitt fall!!!

• Emm73

Iors, är han på finlandsfärja? Lustigt... eller så inte... Bläääk, vad jag avskyr de där färjorna!

Svar på tråden Dansa med vargar 2