• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Vad har du för program, Emm?

• Java

Emm: man ändrar inställningarna någonstans. Men absolut enklast är att kopiera in den i ett annat program (tex word, powerpoint etc) och sedan kopiera tillbaka till redigeringsprogrammet. Det funkar utmärkt!!! Spara som .jpg och klistra in på FL!! Simpelt

• Emm73

Java; mina föräldrar skilde sig då jag var 6, syrran var 4. Mamma har aldrig hittat nån ny, och det är väldigt synd Pappa har gift och skiljt sig en gång till, och ny har han ny flickvän...

• Emm73

Iors, inte så svåra frågor tack! Jag skäms! Egentligen är jag ganska duktig på datorer men har väl drabbats av "mjölk i brösten gröt i hjärnan"- syndomet...

Java, funkar det??? Tjohooo! Måste testa, så kanske ni kan få se en bild!

• Majblomma12

OK. Men sen måste jag försöka sova...

• Java

ior: borttappad ...

Då har jag:

"Säljes till högstbjudande: Gröögd IT-nörd. Gillar inte myskvällar och skogspromenader. Är inte sprit och rökfri. Oregelbundna sovvanor. Dansar aldrig i helvete! inte ens berusad. Barn är ett hinder - nattetid. Djurfri, ja! tom rädd för hundar och fästingar. Fritidintressen är inte du - utan 5 datorer i källaren."

....undra hur många som ringer???

• Java

Emm: det funkar utmärkt!! om dina bilder är gigantiska kan du ju alltid "köra ett varv" till!!

• Java

ior: Hasse Aro kan säkert hjälpa dig annars med ditt case! det gamla vanilga, medellång, medelbyggd, mellan blond, mellansverige....UTAN brytning!!!!

• Majblomma12

Exakt. Fast jag skulle nog få lov att ändra till under medellängd, va?

Svar på tråden Dansa med vargar 2