• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

men jag var ju alldelles ensam här vargen.... ....så jag gick och rakade benen istället. Det är ju babysim i morronbitti

Hugolina: Mmmmm, I wish....men nu är det ju inte så det går till för oss. Vi kan ju inte ens hoppas på mirakel....Kör ju tom ICSI, så det är inte lönt av den anledningen!

FÖ somnade maken när han nattade H, så jag sitter själv med ett glas vitt. Det blev till att hänga en tvätt isället. Romantik, näe, Mys, näe, Kel, näe, Kyssar, näe, Smek, näe....inte ens en godnattpuss fick man

• Majblomma12

Hej gummamn.
    Ligger i sängen och plitar, gräsänka, kan intesova och ska jobba i morgon...

• Java

jag sitter, som om jag vore gräsänka,....men utan att vara det!....hur kul är det på en skala??

Men jag fick mig en rejäl omgång av vargen i min GB iaf ÄLSKAR den mannen!!!!

Ska upp kl 07, för att hinna till babysim. Kanske inte bästa tiden på en lördag morron!?

• Emm73

HEEJ!!!

Här är också en gräsänka, som precis har vunnit en kamp med dottern om huruvida hon ska sova i natt eller inte!

Hoppas jag!!! Nu gnäller hon... jag rusar...

• Majblomma12

Nej, knappast... men tänk då på mig som jobbat en kvart då din klocka ringer. Vad gör N?

• Emm73

OK, jag är tillbaka, det var lugnt med den lilla tösen!

Åh nej Iors, du borde ju sova redan... Jobbigt att vara ensam hemma

• Java

hugo sover som en stock, och hans pappa lika så. Till saken hör att N ALLTID somnar varje fre kväll.

Kanske skall man ladda hem skiljsmässohandlingarna från nätet? ....nejrå. Han är bra då han är vaken. Men faan vad trött jag blir på karln då han sover, och det händer många, många kvällar!!!! och han kan inte ens skylla på hårda nätter, eftersom han sover i gästrummet på vardagarna ...usch så less jag blir.

Men då har man ju vargen som pussar på en!! Ni såg ju min GB Han är för UNDERBAR!!!

• Majblomma12

Hej Emm!

JA, jag är hopplös. Det är kört. Jag är fysiskt beroende av min man, att ha honom nära, annars kan jag inte sova.

Svar på tråden Dansa med vargar 2