• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

God morgon på er!
    Inte en kotte här då man är ledig och har lite tid att döda...
    Hoppas alla mår bra och har roliga saker för sig.
    Själv ska jag ner på stan om en stund i et ärende, sen är det dags att plocka upp min Buffybabe-polare vid tåget, som kommer och hälsar på mig idag.
    Ha det gott! KRAM

• Fröken positiv

Hej Ior!
    Då blir det kanske några Buffyavsnitt diskuterade idag. Zekes lärare på James Bond kursen hade sett några Buffy ocgh tyckte att det fanns underlag för en 5 p kurs i Buffy. Kanske du och din kompis kan komma och gästföreläsa?

Jag ska också snart ge mig ut i snöstormen, men först ska jag leka hemmafru.

Amadea: Rapportera när du kommer hem!

• Fröken positiv

Ja, ja smaken är som baken. Föredrar ju brunhåriga grabbar med sträv päls. Gröna ögon är heller inte fel. Önskar att lill*n i magen får ögonfärgen från pappa!

Det är otroligt spännande att tänka på hur en blandning mellan oss kommer att se ut. Hoppas bara att det blir det bästa från föräldrarna och inte tvärt om!

• Java

Heeej vad kul när mina beans är online!

Ville också att H skulle få ögonfärg efter pappa, gröna!!....men icke, de blev superblå, efter mamma!

Var på Cabaret i gårkväll. Kanonkul! och P. Jöback var helt fantastisk!!

Hur mår ni?

• Lajsa

Hello godingar!
    Kommer in och gäst spelar lite. Sitter här med en go kopp kaffe och ute yr snön. Hade planerat att gå ut och fota i dag men icke vågar jag det för då blir ju min "flådiga" kamera blöt så då blir det att spana runt lite på FL och varför inte kika in till er en sväng

• Fröken positiv

Halloj!
    Vad roligt att se er! Och precis som jag måste åka iväg på mina tusen ärenden! En husmors liv är hårt!
    Här viner snön runt knuten men det är bara att bita ihop och ge sig ut bland drivorna. Vem vet, kanske lite snöskottning kan sätta fart på värkarna

• Java

Vad kul att se dig Lajsa!!....och du med FP såklart

Här viner också snön och det är - 273 grader ute!! Brrrrr. Måste iväg till centrum och fixa lite ärenden strax. Sedan blir det mys fika med två kompisar

puss kram och trevlig helg

• Lajsa

- 273 grader ute!!! Jissös gå inte ut med er då döööör ni
    Tacka vet jag att bo här för här är det bara - 4,5
    Ha det så trevligt ute i snöyran och glöm ej att ta på er mössan

Svar på tråden Dansa med vargar 2