• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12
    SkrattandeFlört
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Majblomma12

Jodå, jag är så fruktansvärt trött bara. Har varit i Stockholm i helgen på Buffy-träff. Jättekul, men har sovit minimalt, så jag känner mig bakis, faktiskt... ingen angenäm känsla.

• Amadea
    Skrattande
    Så du har varit på Buffy-träff!!
    Är du helt slut efter alla vampyrjakter på nätterna ??

Så himla skönt med OS-guld i HOCKEY
  • Amadea

Undrade just vart Åsnan varit hela helgen eftersom jag inte sett henne här inne

FF:Hoppas du får tag på en präst
    Vi gifte oss den 23:e augusti -03. Det var helt ok att ha det i augusti!!

• Majblomma12

Vi skippade rollspelet, Amadea. Men däremot hann vi väl med tio-femton avsnitt. Ochs en sov jag ju inte i en Hästens, utan en av mig medhavd hängmatta från IKEA = gnisselvarning och vrida, vrida, vrida...

• Fröken positiv

Oj, här händer det saker. Nya typsnitt och smileys.

Vill bara tacka för alla fina gratulationer, sitter med tårarna forsande ner för kinderna. Det har gråtits en del den senaste veckan.

Mina killar ligger och tar igen sig i sängen så jag passar på att smita in hit ett ögonblick.
    Dagarna går i en otrolig fart och vår stora uppgift är nu att få amning och lite rutiner att fungera.
    Vargen är hos mig hela tiden och det är guld värt.
    Jag vet inte vad han berättat men vi hade en liten tuff start på vårt föräldraskap och det har inte varit det lättaste för Max att förstå att mammas bröst är det bästa som finns. Nu ammar jag dock fullt men det tar lite tid. Grabben äter var annan var 3:e timme. Vet inte vad jag mer ska skriva, har ju hela huvet fullt av bröstmjölk.

Tyvärr hinner jag inte läsa ikapp ust nu men det kommer säkert dagar längre fram då jag behöver lite att göra.
    Hoppas att ni mår bra!!
    Kraaaaam Mamma FP!

• Fröken positiv

FF: Vad är det jag läser? Underbart! Ett jättegrattis till dig!

• Amadea

Där var du ju FP
    Så minsann att du var Online

Kul att allt går bra nu!! Man vänjer sig ganska snabbt med att amma dvs slänga fram bröstet

Svar på tråden Dansa med vargar 2