• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Nej. Jag kollar själv. Jag tycker ofta det är för "styrda" med på tok för lite utrymme. Funderar på att skapa en själv, faktiskt.

• Majblomma12

På datorn, alltså, och sen skriva ut på sambons jobbs fin-fina färgskrivare.

Krama FP från mig!

• Zeke sur

Ja det är ju kreativt och bra!
    Tror dock inte jag kommer bidra med speciellt mycket mer än bilder så då får FP göra jobbet!?!

Har sett någon i form av pärm där man kan sätta in extra blad me då var prislappen på typ380 kr

• Zeke sur

DEt är klart om man får leka med datorn så finns ju chansen!!

• Zeke sur

FP har också fått en jätte fin färg kopiator/skrivare till sitt jobb
    Kan bli bra kanske½!

• Majblomma12

Sen tycke rjag de är så gulli-gullga också. Jag vill ha lite roligare, tuffare album.

Igår fick jag en kofläckig body och strumpor med spöken på till bebben. Skitsnyggt! Funderar på att köpa fullt med enfärgade bodys och gå och fixa egna tryck på, t ex med Buffy-typsnittet!

"Min mamma gillar en vampyr som kallas Spike. Hur friskt är det?"
    "Min mamma tycker jag är skitsnygg!"
    "Jag är liten, men jag ahr vassa tänder!"

• Zeke sur

Fniss fniss!!
    Tog en egen konst paus i läsandet
    "Igår fick jag en kofläckig body och strumpor med spöken på" Tänkte genast hmm Åsna i ko dräckt fniss fniss.

Låter rätt coolt framför allt sista!
    Dom får ju inte bli för låga annars var första rätt bra den med

• Fröken positiv

Ior du är en mycket sjuk åsan

• Zeke sur

Hur länge till ska du jobba ?
    Har det löst sig så du får lättare tjänst?

• Majblomma12

Djupt, allvarligt störd, FP.

Och sambon är en Djurgårdsfanatiker som tänker skruda bebben i Djurgårdsplagg. Tycker ni vi ska börja spara för terapeuten redan nu?

Svar på tråden Dansa med vargar 2