• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Emm73

Mmm, jag saknar också min mage ibland. Det var ju bara så underbart Hoppas i all tysthet på att få uppleva det igen...

• Java

Emm: nu ligger en bild på Hugo, 2 mån, i mitt galleri. Då är han i samma ålder som M var på ditt kort! (det känns såå länge sedan!)

• Amadea

Jag saknar inte min mage Den är gigantisk...

Jag är oxå skilsmässobarn. Min skildes när jag var 4 år.

Så ni rear ut eller sänker bort era karlar nu Jag tar dem hela bunten

Nu baka make scones till frukost. MMmmmmmmmm

Nå FP vilket märke på blöjor blev det då??

• Amadea

Attans har jag missat en bild på M
    Emm nästa gång vi är ONline samtidigt måste du lägga dit den igen , ok??

I dag ska maken installera ADSL & trådlöstnätverk här hemma. Sedan kan jag surfa här hejvilt

Nu ska jag gå & se hur det går med frukost

på er

• Grisen81

jag saknar inte min gigantiska mage!!! men det kanske ni förstår med den kulan!!!
    trevlig helg alla! i dag ska vi vara barnfria.. vi lämnar dom hos mamma och pappa vid 17 tiden och hämtar dom i morgon... lite separationsångest har man..

• Hstintan

Tittar in en kortis. Ska strax ut i snöyran. Ska på teater ikväll med den kvinnliga delen av släkten. Mysigt. En bit mat ska hinnas tryckas ner också innan vi äntrar teatersalongen.

Hoppas att ni alla får en härlig och mysig lördag och att era män inte somnar för tidigt Eller hur Java! Om min man var med dig så skulle han aaaaldrig somna

Själv sov jag 12 timmar i natt och låg sen och drog mig i ytterligare 3

Nu måste jag duscha och göra mig presentabel.

• Java

....ett, två, tre N är såld till Amadea ....när hämtar du honom?

Men vars är ni alla krakar? jag måste städa, men har ingen som helst lust. Får ngr grannar på besök ikväll. Så N somnar nog inte då Puss

• Java

FÖ jag har fixat till Emm,s M på några bilder. Redigerat lite. Så nu "vågar" hon kanske ha henne som press bild....vi får väl se!?

(jag vill inte heller ha H på riktig bild, men en redigerad sådan går bra)

• Zeke sur

Java du får väl göra som hmmm var det Amadea!??! hmm.. hur som
    Du får vända honnom på rätt köl och slita bort täcke och kläder och ta saken i egna händer.
    Kvickna han inte till då är det nog lika bra att ringa ambulans

Ha det gott alla godingar!

Svar på tråden Dansa med vargar 2