• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Jag är trött Ska nog snart gå och sova jag oxå!!
    Konstig att jag är trött egentligen för ag sov mycket i natt

• Java
    Natto vargen och Dolly!!

Grisen: äkta siluett eller?? du är ju så cool och vacker IRL!!!
  • Hstintan

gonatt govänner!

nu ska jag slappa lite i soffan innan jag går och lägger mig på riktigt Tar det lite pö om pö. Så inte kroppen får en chock.

• Majblomma12
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Java

pö om pö
    Gör du samma när du kör vuxenmys??

Börjar med lite cerat....sedan lägga sig i soffan....sedan sängen....sedan duschen.....sedan tvättstugan.....sedan torktumlas det häftigt!!! ...och avslutar med lite cerat....sedan sussan-lull??

GNATT stintan

• Majblomma12

Nä. Jag sitter och smådonar i PS. Jag är för slö för att verkligen orka sätta mig in i det, vilket resulterar i att alla mina bilder ser likadana ut och så blir jag sur för att jag inte har nån fantasi. Jag får nog köpa mig en bok för att fatta lite mer, tror jag.

• Java

nu har jag ju inte PS....som du vet Men paint shop pro....och alla min bilder ser också likadana ut efter ett tag.

• Majblomma12
    Ja, man börjar väl bli gammal, stel och mossig.
Svar på tråden Dansa med vargar 2