• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Betty2

LL: Lite sent att svara på det nu, men det går på TV4. Du kan ju kolla nästa fredag kanske. Gårdagens avsnitt var lite "läskigt", mardröm för föräldrar som har dotter/döttrar.

• svartaskalman

Skulle vara jätte fin i håret nu ju. Men då jag ramlade in hos frissan i går så hade de bokat in mig fel Så jag fick ingen tid förrens nästa fredag
    så besviken då jag sett fram mot det.
    Men jaja, att ha långt hår ett tag till har väl ingen dött av???

Lajsa: Jag fuskar inte, bara förbättrar

• Liten Leo

Holabandola! Ingen här när jag är fri för stunden...

Betty, jag hittade kanalen Jag håller med om att det var ett rysligt avsnitt. Tur att man kan lita på att Jordan fixar det till slut

Jag får terra lite GB så länge...
    Sen ska jag städa förrådet och pyssla i A's blivande rum.

Kram på er!

• Grisen81

Idag kommer min moster,kusin och gubbe hit på tacos.. min gubbe har julafton idag för han åkte precis och ska se AIK match.

• Zeke sur

Tjingeling alla pumor och pantrar!!!

Ni som fotar mycket (digitalt) vart "framkallar" skriver ni ut era bilder?

Blivit rekomenderad korthuset.se
    Och Java skickade ne hel hög till Onoff.

fler förslag?

• Mumrika

Hej på er!
    Kikar in efter födelsedagsfirande och champange sedan sambon fått jobb efter flera års harvande med studier och arbetslöshet om vartannat!

Zeke:
    crimson.se är ett bra labb, som används av både amatörer och proffs. Jag har bara använt dem själv för svrtvita analoga (från vanlig film) kopior, men jag vet bildbyrårer, som använder dem när de säljer bilder till privatpersoner och har sett snygga förstoringar i färg!
    Bara 1,75/kopia -totalkostnad för 30bilder 76,50. De fick också bäst i test i Aftonbladet den 27mars när de testade 24olika lab.

Proprint har jag också hört positiva omdömen om men de är mycket dyrare, 2,95/kopia.

Mumrika

• Mumrika

I Aftonbladets test hade Crimson 9 bildkvalitetspoäng och Korthuset 3p.

Svar på tråden Dansa med vargar 2