• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Zeke sur

Ååå vad kul man kan ha för sig själv!!!

Nu ska jag byta blöjja!!

• Hstintan

men vargen!!! vad ska det föreställa?? *superfnittrar högt*

• Java

java är just nu super irro på onoff.se.....faan det går ju inte att skicka bilderna ....sidan har lagt ner 3 ggr!!!!......suck! då får man ju börja om på nytt igen....

så vargen jag har inte hunnit till din länk än!!

• Zeke sur

Hem stintan!!!

Det är ju du som leker tittut över en tegel vägg!!
    Det ser väl varenda en

Är aknsek inte så nöjd med håret mne orkade inte jobba så hårt på det!!

• Zeke sur

Du kanske skickar för många åt gången JAva?!?!

Det var vist någon test i Aftonbladet häromdagen på vart man skulle skicka sina digitala bilder?!?!

HAr inte läst den själv!?

• Zeke sur

Ja och jag var på väg men så blev hungern för stor så det fick bli McD och en promenad med FP och M istället!!

• Java

Z: näe, de har kampanjpris på antal över 200 bilder. bara 0,99 öre....och då måste man ju kunna skicka 218 bilder (som i mitt falla)....eller hur!?

• Hstintan

Vargen: Aha, den var ju jättefin nu när jag vet vad det ska va Förstår inte att jag inte såg det från början.

Nu börjar det bli för sent för att trycka i sig fruktsallad, eller vad tror ni? Kan man småäta så här sent?

fast jag gör som Grisen: skyndar att svulla i mig för det är ju kort bäst-före-datum på den. En klick glass ska nog också få toppa det hela

Sov så sött!

Svar på tråden Dansa med vargar 2