• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Grisen:....var beredd på det mesta nu!! H ramlade ur vår säng, på precis samma sätt du beskriver ovan. Och då gjorde det ont i en mammas hjärta!! Där låg han gråtandes på golvet!!

Det går superfort!! ena dagen kan dom inte resa sig från rygg till sittande, andra dagen så har dom gjort det och dessutom krypit 160 cm över täcken och kuddar!! .... oj, så snabbt det går. Och man själv ligger ALLTID steget efter....

Tur att han inte ramlade grisen!!

• Fiaflopp
    LedsenLilla H....stackarn!
    Kan tro att det gör ont i mammas hjärta,själv skulle jag nog bli en riktig hönsmamma...
  • Java

ja, det brännde faktiskt rejält i hjärtat!! men det gick ju bra. Skönt att vi inte har sån hög säng!!

• Java

FF: ....men vilken otur du har gumman!!! 2 ögonop!!! och 1 axelop!!.... jag säger då det!! STACKARS lilla FF!!! lider med dig vännen!! Massa tankar och kärlek till dig. Vet du när ögonop kan göras?? hur länge skall du behöva gå omkring med splittsyn?? puss på dig

• Fiaflopp

Urs ja,jag minns så väl fast det är 14 år sen nu då min systerson ramlade ner för en stentrappa (hur gärna man än VILL så KAN man inte ha ögon i nacken och reagera på en 1000-dels sekund),han slog sig så illa så han fick framtänderna genom läppen....fy sjutton vad jag blev rädd och grät i flera veckor tror jag!

• Fiaflopp

Tack för att du tänker på mig vännen,det värmer massor
    Den första op blir den 25 April,nästa vet jag inte...
    Axelop vet jag inte heller ännu,troligen inte innan sommaren tyvärr för då hinner inte jag,operera ögat och så AVA...har levt med axeln så länge nu så den överlever om den får vänta ett tag!

• Fiaflopp

Vet inte om synen blir bättre efter 1-a op,kanske får vänta tills den 2-a med att hoppas på bättring

• Java

Stackare!!!!! och om du testar pos, så kanske det inte är bra att sövas??? eller ta annan bedövning! Ja, som jag sa, stackar lilla gumman. Massa tankar till dig.

Nu skall jag åka och handla och träffa mammagruppen. En stor PUSS till dig FF

• Fiaflopp

PUSS på dig med!
    Nej nej,ingen op blir det då,jag har vant mig så det funkar (med axeln i alla fall),no problems!
    Ha en underbar dag vännen!

Svar på tråden Dansa med vargar 2