• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

FF har du återhämtat dig efter kaffe-abstinensen
    Pricken: Det är jag och min regionschef som inte drar jämt. Å det påverkar och genomsyrar allt.
    Få se om jag blir kvar... Inge roligt är det i alla fall.

• Fiaflopp

SS: ja men det tog ett tag....vad vore livet utan kaffe!!
    Pust...P vill ha levande musik på bröllopet och jag med givetvis men det blir ju sååååå dyrt (vi som måste köpa våran bebis tänker jag på )

• svartaskalman

FF: På festen eller ceremonin?
    Vi hade en vän som sjöng för oss under våran ceremoni. Hon blev riktigt hedrad av att få frågan.
    Å hon sjöng så vackert. Blir tårögd vid minnet.

• Grisen81
    FF: du kan ju hyra mig som live band?
  • Zeke sur

Natti natti världen!!

Vargfar har krachat helikoptern igen så nu blir det depp i sängen!!

Ha det gott!!

• Java

Här är det inget bättre! Nu har han haft 40 graders feber hela dagen!! lilla gubben!!!  Bara legat i mitt knä och varit helt utslagen. Han hade tom 39,8 på alvedon!!! Har varit på väg till akuten 2 ggr....sedan har vi duschat honom kallt/ljummet 2 ggr, allt för att kunna sänka tempen. Marginell skillnad, den steg iaf snabbt efter badet! och nu är den super hög igen

Grisen: spelar ju ingen roll vart han fått det ifrån??  hoppas att H inte smittat dina!! Detta skulle inte vara kul att råka ut för med 2 st hemma!

Ha en bra dag. Blir nog inget FL för mig i helgen. Mina päron kommer, och sedan är ju H som sagt sjuk!! puss

• Fiaflopp

SS: på festen,vi har borgerlig vigsel så den går snabbt (sköööönt)
    Men igår så ringde min pappa och sa att : äh,vad fan 3000 mer eller midre spelar väl ingen roll så ring trubaduren Söt-pappa!!
    Han är skitrolig och duktig,han tom lägger in små roliga inslag i middagen,en truddilutt eller en liten vits (bra för då får svärmor hålla tyst )

Gris: gääääärna!!!

Java: dumma feber,hoppas att den sjunker idag!!

• svartaskalman

FF: Det låter toppen En trubadur är verkligen stämmnings höjande. Du får väl muta honom att så fort svärmor öppnar truten så får han spela ett lite skräckingivande intro
    Allt för att hon ska komma av sig

Java: Stackars lilla H Vilken tur att han har en sån toppen mamma som sitter med honom hela tiden. Hoppas på snabb bättring.
    på er!

• Fiaflopp

SS: jaaaaaa om jag ber han dra en Eddie-låt,blir det bra tror ni?
    Typ...."själv har jag inte gjort nånting,jag bara RUNKAR...:min morsa åkte dit när hon horade i Hjo men själv har jag inte gjort nånting jag bara R*****...-D
    Funkar det?
    Hur mår du SS?

• svartaskalman

Oj sorry FF!
    sjönk in i min grav-db.
    Men det låter som ett exelent låtval
    Tanten lär väl svälja tungan, men det kan finnas en viss risk att hon inte blir ensam om det

Jag mår bra, tack. Fortfarande förkyld å med blå arm dock.
    Å du själv då?

Svar på tråden Dansa med vargar 2