• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Hej FP!

Mumrika, dessutom tycker jag inte de fotoskrivare jag sett presterar ens i närheten av vad ett riktigt fotolab klarar av.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea

Nu ska jag gå & lägga mig.
    Ska på återbesök hos Bm i morgon kl 10 så det blir ingen sovmorgon i morgon

Natti Natti min vänner!

• Java

har inte hunnit läsa tillbaka! hoppas helgen varit god för er alla!!

39,8 idag igen!! jag blir galen!! och lite rädd faktiskt!!!

puss alla krakisar

Sovmorron? vad betyder det???

Annars har vi haft en underbnar helg med ma+pa!!!!!

• Java

illigaste digitalbilder framkallar ni på onoff.se. 99 öre per bild!!!!! .........

Det tar vara 2-3 arbetsdagar och kvaliteten är superb!! precis som "vanliga" kort!

Har precis lämnat in en laddning på 218 st!!!

• Fiaflopp

Gomorron...
    MIna föräldrar var här i Lördags och vi fixade inbjudningarna som ska skickas i veckan nu,ska bli skönt!
    Sen så bokade vi bröllopssviten....*mums*
    Vi spelade även lite poker och fia med knuff i Lördags,skitskoj...
    I går var vi på Råsunda för att de set bästa och enda lagets comeback i Allsvenskan och jag både grät och rör i hela kroppen,vi sjöng så det stod härliga till...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VIIIII EEEE AAAAAIIIIIK,DET är kärlek...

• Amadea

Så nu åker inbjudningarna ut alltså
    Då kan du inte backa

Har du själv spelat fotboll FF? 

• Fiaflopp

Haha näää jag kan inte backa nu...
    JA jag spelade fotboll förut i IK-FREJ,har du också spelat?

• Amadea

Japp i IFK Västerås & Malmabergs IK
    Saknar fotbollen varje vår när gräsmattorna börjar bli gröna, även fast det är typ 16 år sedan man la av

• Fiaflopp

Ja visst gör man,så skoj med fotboll...
    Minns då jag träffade P,vi pratade om att vi skulle skaffa ett helt fotbollslag med ungar,döpa dem till IK-(hans efternamn...)...ser ju hur bra det gick *hmmm*
    Ja ja,EN liten medlem i ett knattelag kan vi kanske få tycker jag...*hoppas*

• Amadea

Klart ni kommer att få en medlem till knattelaget, frågan är bara när!
    Eller ni kanske får en riktigt tjejtjej som bara vill dansa balett & ha kläning

Svar på tråden Dansa med vargar 2