• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Nej Amadea du ska inte dammsuga du ska också slappa på FL nu när jag orkar vara här

• svartaskalman

Hej på er!

Vad kul att se lite folk här
    De senaste gångerna jag kikat in har det bara varit gråa prickar.

Allt bra?

• svartaskalman

Å det är bra så bra.
    Själv då? Visst var du till läkaren/bm igår?
    Hur gick det? Har inte hunnit in till dig än...

• pricken74

Ss är du mig du menar när du skrev gråa prickar jag känner mig ganska grå iallafall.
    Men jag gissar att du menar online offline prickarna.

Jo det har varit lite dött på sidan..men många har ju annat för sig, är det inte blöjbyte, ammning, matning av annat slag, jobb, bröllopsplanering så är det nått annat.Hoppas att så är fallet iallafall.

• Lajsa

japp SS jag var t Dr i går och han ville inte skriva ut några piller för min migrän eftersom jag var gravid. Blev sjukskriven t den 30/4 så hoppasdes han att det skulle bli bättre med vil så få se. Ska t BM i dag så Dr ville jag skulle ta upp det där med gyn läkaren och ev med neurologen.

• svartaskalman

Absolut Pricken!
    Jag förstår att alla har annat oxå, det har jag med (jobba-sova)
    Men när man inte fått tjata me någon så saknar man er ju.

• Lajsa
    GRÅ det är bara förnamnet jissös ni skulle se mig. Pigga glada Lajsa har gått och blivit en zombie Jag orkar ju inte ett smack. Ligger bara i soffan och slappar
    Ska snart upp till Norrland och andas lite frisk luft så då kanske jag blir samma gamla lajsa igen
  • svartaskalman

Hoppas migränen ger sig med vila. Det är vidrigt att få i tid och otid
    Peppar-peppar så har jag klarat mig ganska länge nu, men en å annan redig huvudvärk har jag fått härda ut.
    Har du några speciella tillfällen du får migrän, eller kommer det bara som ett brev på posten?

• pricken74

Ja det blir ju lite tråkigt när man för en gång skull är inne rätt mycket och då är det helt tomt här.

Svar på tråden Dansa med vargar 2