• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-11-12 20:27:43 följande:
    Fidelis: mycket blod eller lite?
    Låter så äckligt,,men men...det är en kanske 0.5-1,5 cm bred rand i bindan. Blodet är röd/brunt. Ljusrosa på pappret. Har inte vågat gå på toa mer, löjligt va?
  • enäggs81

Du kan vara gravid ändå sålänge. det inte kommer som kraftig mens!

• Tant Groda

Du är inte alls löjlig. Det vågar knappt jag heller för rädslan. Ge inte upp hoppet än, det är vanligt att man kan blöda under ruvningstiden.

• Fidelis ad urnam

Ja vi får se. Jag misstänker att det blir som min mens brukar vara. Det börjar så här och sätter igång dagen efter. Har iaf tagit mina mediciner bara utifall att, men betvivlar det starkt

• Fidelis ad urnam

Bara så jävla surt!

Var på toa i skolan kl 16, ingenting blodaktig på pappret eller i bindan. Körde runt lite innan jag hämtade maken och kände tur 16.45-17.30 att fot kändes som blod mer än flytning. Kom hem strax innan 18 och såg det röd\bruna i bindan. Hoppet bara försvann

• Fidelis ad urnam

just nu är jag lite trött på min man. Jag blödde som sagt lite i går eftermiddag, har sedan dess inte blött någonting och vill att skiten bara ska sätta igång så att det är över. 
    Min man däremot vill inte att blödningen ska sätta igång för han tror inte att det är kört.
    det är min kropp, jag känner väl ändå den bäst. Eller hur?
    När jag fick missfall trodde min man inte heller att det var någon fara när jag hade rosa flytningar i en vecka. Men se så fel han hade!
    Grrrrr!!! 

• enäggs81

Fidelis: vet precis känslan! Hade samma!

• Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-11-13 09:32:18 följande:
    Fidelis: vet precis känslan! Hade samma!
    tycker lite synd om mig själv just nu och ramlade ner i en chokladbit. Så nu är jag lite ledsen OCH besviken på mig själv. Toppendag. 

• Fidelis ad urnam

Hur lång tid ska det ta egentligen. Knappt ett litet stänk i bindan idag, är snustorr (hade massvis med flytningar innan). Så jag förstår inte alls vad som händer

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012