Jag kommer ta en paus här inne,kikar in då o då o se så tråden fungerar som den ska.
Om den inte gör de så kommer den stängas ner.Har inte tiden att ksitta här inne jämt då jag ligger på sjukhus.
Tycker de blivit väldigt dålig stämning här inne pga en konflikt mellan mej o fidelis,
Jag har min åsikt och hon hade sin.
Att sen säga att jag inte stöttat nån här inne dessutom är bara rent skidsnack då dom som varit med dom senaste åren vet både vad jag gått igenom,har för erfarenheter o att tråden startades just för extra stöd o stöttning.
Däremot har vi alla alltid fått ha olika åsikter.Åsikter ska man ha o lita på en läkare fullt ut ska man aldrig.Finns många som kunde fått hjälp långt innan dom fått om dom valt byta klinik lr läkare o de har vi som varit med om länge erfarenhet av.
Tyvärr klarade inte fidelis delen med delade åsikter, vissa andra oxå.
Tråkigt,mn detta är ett forum o vi utbyter åsikter o stöttar o peppar.
Pratade av erfarenhet o va rekemendationerna säger o va faktist riktlinjerna säger angående ivf.
Kan man inte dom så ska man kanske ta reda på sånt.
Jag pratade med min läkare om just de här med Trombylen o visade va som skrevs här inne o dom blev mer lr mindre mörkrädda o ansåg att en anmälan om oro för felutskrivning av medicin igen är nödvändigt
De blev en anmälan om de,inte emot fidelis för de e givetvis inte hennes fel utan Falun som fattar beslut att skriva ut medicin som inte ska skrivas ut direkt utan anledningar så där.
Detta ärendet ligger nu under utredning.
Falun har tyvärr inte skött sej innan o jag tycker personligen de e tråkigt att dom så lättvindigt skriver ut en medicin som vissa kämpar flera år för att få mn kliniker e hårda på att inte skriva ut.
De finns kvinnor som kämpar år in o år ut med både MF o MA som inte får denna medicinen för den inte ska ges i onödan o sen finns de då kliniker fortfarande som skriver ut den efter ett ivf utan 3 MF ens i bakgrunden.
Riktlinjer e till för att följas.
Tråkigt Falun inte följer dom.
Men väldans skönt att Malmö och sthlm börjat följa dom bättre. o bättre
Riktlinjerna säger dessutom 3 dokumenterade MF/MA.Har man haft tidigt MF o inte hunnit vara hos läkaren för konstarera graviditet innan MF så faller de bort.
Fick en blomma av min klinik idag på morgonen när jag vaknade,med ett kort där de stod "De borde finnas fler som du."
De stärkte mej att de jag faktist gjorde va rätt.
Min klinik är helt underbara, Dom har verkligen lyckats mot alla odds o de va värt varenda krona att välja klinik efter erfarenhet o framgångar o strunta i va de kostade.
Nu finns de säkert några som blir sura, mest troligt dom som faktist inte känner mej tillräckligt väl att de inte handlar om just en enstaka person utan om riktilinjer som ska följas.
SKulle alla sjukhus/kliniker göra som dom själva behagade så skulle de vara kaos på många ställen.
Jag vet att jag har många bakom mej som ser helhelten i de här.
Om de sen finns andra som inte tycker lika lr blir sura för nått dom inte har anledning till så får de bli så.
De som känner mej o min bakgrund vet min historia o att jag både kämpar o stöttar för andra o alltid välkomnat nya.
Vi är några stycken som startade upp denna tråden,och vi har alltid stått för våra åsikter även om dom har varit delade ibland.
Nu ska jag ner på TUL o se hur min lilla groda växer och bestämma om grodan eventuellt ska få komma ut i helgen redan.
Tidigt mn kanske de bästa.
Stort hjärta till mina läkare o klinik som kämpat hårt o aldrig gett upp hoppet, Tack vare er är jag gravid idag.
Värt varenda dag vecka år med hormoner gravtest p+ tårar gravtest - o allt slit vi lagt ner o alla probver o sånt vi fått gå igenom.
Varit värt varenda minut.