Hela85 skrev 2013-04-22 17:53:38 följande:
Håller tummarna Stargazers att ni får komma på en träff innan sommaren. Jag hade helt ställt in mig på att det skulle bli först till hösten så det var en trevlig överraskning att det gick så fort!
Nektar skrev 2013-04-22 20:49:59 följande:
Stargazers: Man kan alltid hoppas och man kan alltid ringa och höra med kliniken så att den har kommit fram och kolla hur de ser på chanserna. Sen beror det ju säkerligen på var i cykeln du är när ni får tid för infomöte. Men räkna med efter sommaren så blir det som sagt en glad överraskning om ni hinner innan dess!
Är också inställd på att det blir först till hösten, men om det blir tidgare så blir det en trevlig överraskning :)
äralltupptaget skrev 2013-04-22 18:55:20 följande:
vi hade också tur när våran remiss skickades.Dom hade fått en avbokning så dagen efter åkte vi ner för första mötet och pang var man igång!
Hela85 - var i Luleå har du gjort utredningen? Jag har gått på Sensia :)
Stargazers - är det problem med hans spermier, tänkte när ni har gjort 2 spermaprov ?
Jag hoppas det går snabbt och att ni hinner innan sommaren! :)
Japp, första spermaprovet visade på endast 6 milj spermier. Det positiva är ändock att de få han har är i bra skick så det ska därför inte vara några problem med provrörsbefruktning. För att man ska få två landstingsfinansierade försök så vill de vara säkra på att det inte är någon tillfällig dipp och därför har han nyss tagit ett till prov (som vi ännu inte fått svar på).
Vad kul att höra att du fick ut hela 15 ägg! Spännande!
Vi gjorde förresten också vår utredning via Sensia i Luleå :)