• jennyz

IVF Umeå

Jaj13: hur mår du? TD imorgon eller hur? Hoppas och tror på fortsatt plus!!!!

Längta: synd att det inte blev några till frysen, men hoppas guldägget växer i dig, det behövs ju bara ett...

• jennyz

Thildra, tror inte att det går att få tag i någon idag, ring imorgon bitti, återföring blir i så fall på tisdag (tidigast, 2dagars odlat) så det ska funka att de får veta imorgon...

• jennyz

Jättegrattis längta!!! Som vi sa, det behövs bara ett guldägg... tänk nu växer ett litet pyre i dig!!! Njuuuut.....

• jennyz

Grattis längtan!!! Så kul med många plus i tråden!!!!

Micro: vilket tungt besked, kan man vända sig till annan klinik och åtminstone få höra om de tycker att man kan försöka kanske?? Drygt att vänta ett år...

• jennyz

Grattis santa!!! Som tidigare skrivit så är det vanligt med små blödningar, slemhinnorna blir extra sköra...

Thesse86: grattis, minns så väl den känslan!!! Lilla pyret växer så det knakar därinne, livets mirakel tycker jag!!

• jennyz

Längta: testa att lägga in i graviditetsberäknaren här på familjeliv, lägg in ÄP som ägglossningsdatum så borde det bli samma datum som kliniken sa... V6 känns rimligt, det räknas från sista mensdag som normalt borde varit ung två veckor innan ÄP...du borde vara typ 5+3 idag vilket är i v 6... Digitala testen visar dock hur länge sedan ägget befruktades vilket borde vara beräknat från ÄP... Mycket att hålla redo på men spännande!!!

• jennyz

Längta: ja en fantastisk tid framför er!!!!

Mars: men ibland är det bättre med färre i antal, jag fick betydligt färre när jag bytte till menopur, men bättre kvalitet och två barn...

• jennyz

Jag levde rätt som vanligt jag också, gick på akupunktur både innan ET och efter, sist fick jag UVI i samband med ET men blev gravid ändå... doktorn sa att man skulle tänka sig som gravid och skippa sådant som som tex skoter och hästridning där man kan falla och slå sig, annars leva som vanligt... Jag tränar dock inte så hårt i vanliga fall heller så jag började inte under ruvartiden...

Svar på tråden IVF Umeå