pinglan: Långa metoden börjar på CD21 och den korta tror jag börjar på dag 1 eller 2 (har inte så bra koll på den eftersom jag körde den långa). Vet inte hur det går till om man inte haft någon mens på flera månader men kan inte tänka mig att man ska behöva invänta den. Det finns ju vissa som inte haft mens på över ett år! Har för mig att jag läst att dom som har oregelbunden cykel brukar få korta metoden. Du får googla på saken!
Lider med dig som blev stucken så många gånger.. aj aj. Om dom inte hört av sig så räckte blodet alldeles säkert! Så spännande att det snart är er tur, vilken dag är mötet?
Igår kväll kom det lite ljusrosa på "införings-staven" man använder tillsammans med progesterontabletterna så då kände jag att nu orkar jag inte leva i denna ovisshet längre. Idag är det RD14 och då borde ett gravtest vara ganska säkert. Dock blev det lite problem med testet.. jag hade den för kort stund i urinet så det kunde inte "sugas upp" till testfönstret. Dum som jag var doppade jag den en gång till och då kom ett resultat: plus. VET att man inte får göra som jag gjorde så nu litar jag inte på resultatet utan har beställt digitala tester från Clearblue där det står Gravid eller Inte Gravid. Då får man veta i klartext!
FaithHopeLove: Jag beundrar dig för att du är så positivt inställd och håller hoppet uppe trots att det inte gick vägen denna gång..
annalotta: Du skriver att det verkar vara kört. Är mensen på gång?
LindaM: Vad skönt att mensen kom igång så pass snabbt så du inte behövde vänta på den. Hoppas att det har gått bra på blodprovet idag!

Jag sprutade med 125ie Puregon i 10 dagar, hade samma dos hela tiden. Vilken dos har du?
Emilotta: Neej, vad tråkigt att du inte blivit nedreglerad!

Hoppas verkligen att dom hittar orsaken på ultraljudet imorgon. Vad tråkigt när det blir så här.
ak15: Välkommen tillbaka!
Beklagar ditt missfall, måste vara oerhört tungt att gå igenom en sådan sak när man väl lyckats bli gravid..

Skönt att du kan göra en FET och inte behöver göra om hela behandlingen på nytt. Hur många fick du till frysen?