IVF Umeå
Jag kommer ringa BM efter VUL om det ser bra ut då, förra graviditeten ringde jag typ i v 12 tror jag, då blev hon förvånad att jag ringt så sent... ;) men det blev ju flera VUL den gången innan IVFkliniken ville skicka mig vidare...
Jag kommer ringa BM efter VUL om det ser bra ut då, förra graviditeten ringde jag typ i v 12 tror jag, då blev hon förvånad att jag ringt så sent... ;) men det blev ju flera VUL den gången innan IVFkliniken ville skicka mig vidare...
A79: jättegrattis till miraklet!
Grattis norris!!!
Mammaidamaria: härligt med RUL, fick ni någon fin bild med er hem?
Lite lite rosa på pappret och i lutinusgrejen ikväll... :( hoppas få sova gott inatt och inte se mer sånt på åtta-nio månader!!!!!!!!!!!!!
Tack, har lite ont dock också, trodde på växtvärk innan jag gick på toan... Ligger med bovetekudden nu... Tar kanske ett nytt test imorgon bitti, det borde visa gravid +3 om hormonerna ökar, HOPPAS!!
Tack!! Godnatt, ska försöka sova nu...
Det känns bättre nu och gravtest visar gravid +3 veckor vilket stämmer, ÄP var 3 veckor och tre dagar sedan, idag lite brunt, hoppas att inget mer sånt kommer!!! Känns länge till VUL 8 januari, lär testa fler ggr...
Ja jag fick tid 8/1, tycker också att det är långt borta! Om det inte var julstängt så hade det nog blivit tidigare...
Fick lite mer blod idag...
dock väldigt lite, men...
Fick rosa igår och sedan bruna flytningar, sedan inget mer sedan igår kväll.
Hur går det för dig, inga blödningar hoppas jag!!!