• jennyz

IVF Umeå

Jag kommer ringa BM efter VUL om det ser bra ut då, förra graviditeten ringde jag typ i v 12 tror jag, då blev hon förvånad att jag ringt så sent... ;) men det blev ju flera VUL den gången innan IVFkliniken ville skicka mig vidare...

• jennyz

Grattis norris!!!

Mammaidamaria: härligt med RUL, fick ni någon fin bild med er hem?

• jennyz

Lite lite rosa på pappret och i lutinusgrejen ikväll... :( hoppas få sova gott inatt och inte se mer sånt på åtta-nio månader!!!!!!!!!!!!!

• jennyz

Tack, har lite ont dock också, trodde på växtvärk innan jag gick på toan... Ligger med bovetekudden nu... Tar kanske ett nytt test imorgon bitti, det borde visa gravid +3 om hormonerna ökar, HOPPAS!!

• jennyz

Det känns bättre nu och gravtest visar gravid +3 veckor vilket stämmer, ÄP var 3 veckor och tre dagar sedan, idag lite brunt, hoppas att inget mer sånt kommer!!! Känns länge till VUL 8 januari, lär testa fler ggr...

• jennyz

Ja jag fick tid 8/1, tycker också att det är långt borta! Om det inte var julstängt så hade det nog blivit tidigare...

• jennyz

Fick rosa igår och sedan bruna flytningar, sedan inget mer sedan igår kväll.
    Hur går det för dig, inga blödningar hoppas jag!!!

Svar på tråden IVF Umeå