• jennyz

IVF Umeå

Ja man kan ju hoppas, efter jag gjort inlägget så kom det en del, lutinus som såg ut som choklad ungefär... Ja det kan ju vara ok trots blod, förra graviditeten så fick jag någon klump också men allt var ok, kan ha varit andra embryot som släppte då... Men det är så drygt att vänta, skulle vilja ha VUL någon vecka tidigare, om det fortsätter kanske jag ringer KK i veckan och frågar om jag får komma dit..

• jennyz

Härligt för dig att slippa blödningar nu!! Tänk om det är två st där inne!!!

• jennyz

God jul från mig med till alla ni underbara människor!!!!

Vår älskade dotter föddes 26/10 2009
  • jennyz

Nej EEJ!!! Ge inte upp, tänk på att du fick två tillbaka, det kan vara så att det finns minst en kvar!!!!!!!!!!! Många kramar!!!

• jennyz

EEJ: hoppas att det finns kvar åtminstone en därinne, det kan ju vara så att båda fäst och att det blivit missfall på en... Kom det mycket blod?? Håller tummarna att det ser bra ut på VUL!! Du har inte tänkt ringa KK och fråga om du får komma in på ett VUL där innan kliniken öppnar?

• jennyz

Ok, konstigt är du inte ung lika långt gången som jag? Jag gick in i v 7 i tisdags, och då bör man se om hjärtat slår om man kollar på VUL, har för mig att det var ung den tiden jag var på första kollen på kliniken förra gången... Jag testade igen idag och det visade också 3+, men det betyder inte att inget hänt, hcgnivån höjs väldigt snabbt i början av en graviditet, men sjunker inte lika snabbt om det blir MF tyvärr, men jag försöker hålla hoppet uppe.. Håller tummarna för dig också!!

• jennyz

EEJ: låter lovande!!! Håller med att det är länge att vänta!!! Vi kommer att fira nyår med ett kompispar, som vi kommer berätta för, annars skulle de tycka att det är konstigt att jag inte dricker... känns både kul och gruvsamt, det är drygt om det inte lever någon därinne...

• jennyz

EEJ: skriv vad de säger då, jag är också sugen att ringa! Men eftersom jag inte har ont eller blöder nu så tycker de säkert att det är onödigt, är rädd att få det till svar, är tillräckligt känslig som jag är nu...

• jennyz

Jag dricker inte så ofta heller, men med detta par brukar det bli en del... de har också gjort IVF tidigare och vet att vi vill ha syskon så det känns ok att berätta just för dem... Fick dock lite blod på pappret igen imorse, sedan inget mer i alla fall...

Svar på tråden IVF Umeå