Familjeresan skrev 2017-04-19 12:17:17 följande:
Denna gång är ju annorlunda då jag äter femanest.. vet inte riktigt om man kan bli lurad av den oxå?! Ingen aning om hur länge man ska behöva ta den heller..
Dagen efter insättning mådde jag tokdåligt. Fick först smygande mensvärk följt av yrsel och illamående? Kan det ha fäst så snabbt? Konstigt iaf då det var samma mängd läkemedel som dagarna innan..
Efter det har jag haft som mensvärk/träningsvärk nästan varje dag. Känt lite knepiga lukter och så men inget mer typ som ömma bröst. (Dock kände jag lnget i brösten på hela förra ggn heller så).
Förra gången var det samma med mensvärk/träningsvärk känsla och jag tror de var dag 10 eller så så kom det en rosaflytning.
Man blir ju nojig pch letar tecken hela tiden tycker jag.
Sist testade jag på dag 21 kan femanest ge utslag och luras?
Sist fattade jag dock inte att det var sant innan första ultraljudet då de kollade att de var en normal graviditet då brast det helt liksom.
Har du haft mkt symptom??
Vad kör ni för protokoll?
Femanest vet jag inte alls vad det är. Är det ngt du tar bara nu efter insättning, eller har du tagit det innan också?
Vad jag förstått så kan vissa blastocyter vara på väg att kläckas precis vid insättning, och gissar då att de fäster väl ganska snart efter, eller? :) Hoppas det var så!
Har du sett sidan
www.bubblesandbumps.com/what-happens-after-embryo-transfer-day-3-day-5-transfer-calendar/
det är väl kanske inte helt vetenskapligt, men ger ett litet hum iaf. :)
Njae, ca ruvdag 3-12 hade jag galet rikliga vattniga flytningar och svag molvärk från och till. Det är fortfarande ganska mycket flytningar, men inte som för bara några dagar sedan. Jag har sedan helgen ungefär varit smått yr/illamående, speciellt vid bilåkning. Och lite mer ömma bröst än vanligt. Men inte mer.
Vi körde på korta protokollet, med menopur och orgalutran. Fick tillbaka ett 3-dagars den 3:e april, o
ch under ruvningen tar jag lutinus.