LottaU skrev 2017-04-20 17:05:14 följande:
Femanest vet jag inte alls vad det är. Är det ngt du tar bara nu efter insättning, eller har du tagit det innan också?
Vad jag förstått så kan vissa blastocyter vara på väg att kläckas precis vid insättning, och gissar då att de fäster väl ganska snart efter, eller? :) Hoppas det var så!
Har du sett sidan www.bubblesandbumps.com/what-happens-after-embryo-transfer-day-3-day-5-transfer-calendar/
det är väl kanske inte helt vetenskapligt, men ger ett litet hum iaf. :)
Njae, ca ruvdag 3-12 hade jag galet rikliga vattniga flytningar och svag molvärk från och till. Det är fortfarande ganska mycket flytningar, men inte som för bara några dagar sedan. Jag har sedan helgen ungefär varit smått yr/illamående, speciellt vid bilåkning. Och lite mer ömma bröst än vanligt. Men inte mer.
Vi körde på korta protokollet, med menopur och orgalutran. Fick tillbaka ett 3-dagars den 3:e april, och under ruvningen tar jag lutinus.
Är ngt hormonpreparat..
tappad helt när jag började blöda i fredags:(
Blödde under dagen men ingen värk.. dagen efter var det som borta och som om de aldrig hänt... vart så himla ledsen då allt känns kört och min sambo inte vill påbörja ett nytt ivf...
Sen började jag igår få nya symptomer som luktkänslighet och illamående:..
Hoppet är tillbaka men känns som att varje ggn de kommer flytningar så springer och och kollat om de är mer blod..
Blir inte klok på detta då jag trodde man skulle blöda mer vid ev tidigt missfall??
Ska iaf försöka se lite postitivt fram till testdagen.. på måndag och hoppas på att blodet bara var ngt blodkärl som brustit.. men troligtvis finns de inget i magen längre..