Hejsan ????
Kliver in här då vi, förhoppningsvis, gör vårt första, och ENDA, syskonförsök. FET I naturlig cykel, nästa (..eller nästnästa) vecka ????
Skrev/läste lite här inför IVFn och färskförsöket vi gjorde feb. 2014, som blev vår fina dotter ??. Detta är det embryo som gick till frysen då (av 11 ägg). Vi har väntat på än det ena, än det andra länge nu för att det skulle passa göra detta sista försöket till fler barn, och nu är det alltså snart dax!!? Är supernervös och måste skriva av mig där folk kan förstå...
Det lyckades alltså på första försöket förra gången, så KAN man verkligen få ha sån tur två gånger på raken?? Tänk om det inte ens blir nåt..Inte överlever upptiningen? Det blir alltså inget mer försök än detta, eftersom jag inte skulle kunna leva med att inte veta om det kunnat bli nåt. Jag blir 40 år i år så tid (och pengar..) finns inte riktigt längre.
Jag var på UL förra veckan och börjat med ÄL-stickor igår, så nu har det börjat sjunka in vad vi håller på med, och minnena av alla känslor vi ska igenom nu igen kommer tillbaka..
Enl. mina beräkningar ska jag ha ÄL imorgon, och hoooppas det för annars hinner vi inte före nästa helg då det är ett 5-dagars vi ska få (hur faaan kan de INTE jobba helger i denna branschen??? ????) SÅ detta är den första stressen/milstolpen denna korta resa: MÅSTE FÅ GLAD GUBBE IMORGON ????
P. S Grattis till plusset IVF-Ulrika ????????