• Jiie

december bebis 2012

Ja hahaha be honom ta med några bekväma trosor till mig skulle kunna gå hur som helst haha...

• Jiie

Usch va ont jag har :(
    Började för 2,5 timme sen med typ mensvärksliknande krämpor som gick bero ljumsken och ut mot höften.
    Längst ner på magen på vänster sida började det göra jätteont. La mig och försökte vila en stund. Tog ett bad efter det.
    Kändes bra precis när jag gick upp från badet... Men det gick över:( fortfarande ont... Måste vara nåt som ligger i kläm där på vänster sida.

• Jiie

Förhoppningsvis ja... Blev opererad i handen efter förra grav och ont i svanskotan efter förra förlossningen:( men de verkade dom inre tycka var så allvarligt :/

• Jiie

Tycker de e dåligt faktiskt... Varför riskera en större skada på svanskotan än den som redan är?

• Jiie

Jaaaaa!! Skönt att veta att man gått så långt så förutsättningarna blir så bra som möjligt!
    Imorgon r sista mötet på östra sjukhuset, imorg med förlossningsöverläkaren... Nervöst!

• Jiie

Och idag, som grädde på moset, så har mina fingrar svullnat upp nåt fruktansvärt...
    Det stramar nåt vidrigt i skinnet och det känns som jag bara vill smörja in händerna hela tiden, som om det hjälper...kan inte knyta händer alls :/
    Underbart välsignat tillstånd man befinner sig i

• Jiie

Blodtrycket brukar ju öka lite på slutet.
    De har inte tagit min urin på hur många månader som helst :/ ska be om det på onsdag faktiskt.
    Min vikt ökar oxå och svullnaden med...

• Jiie

Oh önskar att jag ens kunnat påbörja ett träningspass

Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk, igeeeeen :(

Svar på tråden december bebis 2012