• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:23:22 följande:
    Kan du svara på frågan istället?

Ska vi ha lagar som bygger på moral? Ja eller nej?

Om du svarar JA, vilket mer moraliskt förfall ska vi lagstifta mot?

Vill svara på denna! Ja! Hjärtefrågan kan ju bli att behandla djuren med respekt och förbjuda såna här filmer
  • Anonym (Hundpratare)

Jag tog och frågade min Rottis nu bara för att kolla, såhär sa han.
    Jag: Hörru, ksulle du känna dig utnyttjad och kränkt om du fick sätta på en het tjej?
    Han: Eru snygg i huve eller?
    Jag: Vadå?
    Han: Ja, här ligger jag inne hela dagarna o luktar på din bruds trosor, o du frågar om jag skulle bli kränkt om jag fick krypa på lite?
    Jag: Aha, så det är något du egentligen skulle gilla?
    Han: Ja, nog vore de väl finare om du fixa hem en nice tik åt mig istället, men som Stiffler säger - Pussy as pussy lixom.
    Jag: Så du vill alltså?
    Han: Ja, så länge de e ok med dig!

Så, nu kan vi alla bara samsas, för jag antar att inte så många av er kan snacka med hundar. Tills jag har pratat med flera hundar så är 100% av hundarna sugna på mänskliga tjejer!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:27:29 följande:
    Hur kan du sova på nätterna? Förstår du imte hur fel det är? Och hur mycket djuren lider?
    Du har aldrig sett en zoofilm vad?

I dom jag har sett fanns det inget lidande, tjejen och hunden fick vad den ville.

Rent krasst så tycker jag att tjejer som tillfredsställer även djurets sexuella behov är långt bättre djurägare än hundägare som låser in sitt sina djur i trånga lägenheter och bara går ut med dom några gånger om dagen.
    Det om nått är att  att plåga djuret.

Tänkt er själva, bli inlåst i en lägenhet, få lite frisk lust och glöm att ha sex för resten av ditt liv, liknar det kanske ett fängelse?

• WeModified
    Anonym (Hundpratare) skrev 2012-04-21 16:29:20 följande:
    Jag tog och frågade min Rottis nu bara för att kolla, såhär sa han.
    Jag: Hörru, ksulle du känna dig utnyttjad och kränkt om du fick sätta på en het tjej?
    Han: Eru snygg i huve eller?
    Jag: Vadå?
    Han: Ja, här ligger jag inne hela dagarna o luktar på din bruds trosor, o du frågar om jag skulle bli kränkt om jag fick krypa på lite?
    Jag: Aha, så det är något du egentligen skulle gilla?
    Han: Ja, nog vore de väl finare om du fixa hem en nice tik åt mig istället, men som Stiffler säger - Pussy as pussy lixom.
    Jag: Så du vill alltså?
    Han: Ja, så länge de e ok med dig!

Så, nu kan vi alla bara samsas, för jag antar att inte så många av er kan snacka med hundar. Tills jag har pratat med flera hundar så är 100% av hundarna sugna på mänskliga tjejer!
    Haha...
    wemodified.blogspot.se/ tattos o piercing, sex o naket....
  • Anonym

Jag är kille och mitt ex(tjej) brukade titta på djurporr. Definitivt inte min grej men det var inget problem för mig och jag slängde inte ut henne men jag är jävligt glad att vi inte hade hund, typ rottis-hane...

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:23:14 följande:
    Du kan sitta och försvara djurporr tills du blir blå i ansiktet, jag och många med mig kommer aldrig att hålla med i alla fall. Får vi en lagstiftning grundad på den utredning som för tillfället pågår är det ju indikation på hur opinionen i landet ser ut. Tycker inte att det är moralpanik utan bonnförnuft att man inte sexualiserar djur.
    Tyvärr är det moralpanik ni präglas av!
    Jag tänker bland annat på de argument som du hittills haft som tex att tidelag är värre än slakt när det gäller kränkning.
    Och nu anser du att lagar ska stiftas efter vilka vindar som blåser i samhället.

Jag förespråkar inte tidelag iutan tvärt om men jag anser att debatten måste bli seriösare än den som förs här.
    En lagstiftning likt den du förespråkar bygger på moraliska uppfattningar och bortser från det som är viktigast (och anledningen att gamla lagen togs bort)  djurets eventuella lidande!

Dessutom finns det en stor komplikation med "din" lag, OM vi ska lagstifta mot moraliska brott finns det oändligt mycket att lagstifta mot. Och då börjar vi närma oss sharialagar.  Låter det sunt tycker du?
    Framförallt på vilket sätt skyddar det djuren?

Ta tex en djurporrfilm där djuret inte agerar sexpartner utan tänkt dig att djuret är bundet och får sperma sprutat på sig. Det är enligt din lag inte tidelag men djuret kan fortfarande lida pga att den är bunden.
    Den här filmen skulle frias om lagen träder i kraft men den fälls med dagens lagstiftning.
    Vilket föredrar du?
  • ElectroDiva
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:23:52 följande:
    Inte ifall jag gör det på min killes data räknas det INTE dit
    eh jo
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:27:29 följande:
    Hur kan du sova på nätterna? Förstår du imte hur fel det är? Och hur mycket djuren lider?
    Förklara vad som är fel och hur sjuret lider.
    Jag är heölt seriös och inte den som tänder på det som nyss beskrevs men jag vill veta hur du associerar och resonerar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:29:11 följande:
    Vill svara på denna! Ja! Hjärtefrågan kan ju bli att behandla djuren med respekt och förbjuda såna här filmer
    Och frågan var vilka mer moraliska brott ska vi lagstifta mot!
    Ditt svar är vad då?
  • ElectroDiva
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:43:04 följande:
    Det är inte olagligt att kolla runt lite iaf!

Herregud, det är FEL
    ett stickprov räknas inte som att kolla runt lite
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator