• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:38:21 följande:
    ett stickprov räknas inte som att kolla runt lite
    Även att snoka lite är att snoka.
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:38:21 följande:
    ett stickprov räknas inte som att kolla runt lite
    Ett stickprov, hör du ens hur det låter?

Och ja, det är lika olagligt som att hon skulle grundligt inspektera registret.

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 16:35:17 följande:
    Tyvärr är det moralpanik ni präglas av!
    Jag tänker bland annat på de argument som du hittills haft som tex att tidelag är värre än slakt när det gäller kränkning.
    Och nu anser du att lagar ska stiftas efter vilka vindar som blåser i samhället.

Jag förespråkar inte tidelag iutan tvärt om men jag anser att debatten måste bli seriösare än den som förs här.
    En lagstiftning likt den du förespråkar bygger på moraliska uppfattningar och bortser från det som är viktigast (och anledningen att gamla lagen togs bort)  djurets eventuella lidande!

Dessutom finns det en stor komplikation med "din" lag, OM vi ska lagstifta mot moraliska brott finns det oändligt mycket att lagstifta mot. Och då börjar vi närma oss sharialagar.  Låter det sunt tycker du?
    Framförallt på vilket sätt skyddar det djuren?

Ta tex en djurporrfilm där djuret inte agerar sexpartner utan tänkt dig att djuret är bundet och får sperma sprutat på sig. Det är enligt din lag inte tidelag men djuret kan fortfarande lida pga att den är bunden.
    Den här filmen skulle frias om lagen träder i kraft men den fälls med dagens lagstiftning.
    Vilket föredrar du?
    För mig är det enkelt; är det straffbart är spruta sperma på en människa som inte gett sitt medgivande? ja då är det också straffbart att göra det på ett djur. är det straffbart att slå en annan människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur. är det straffbart att knulla en människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur.
  • Anonym

Lär dig att ge fan i att snoka bland hans grejer det är bara patetiskt och kränker hans privat liv när ni som håller på med sådant gör så.

Skulle ni uppskatta om era killar snokade i allt som  ni hade såväl dator som telefon, dagböcker, garderober osv?

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:41:09 följande:
    För mig är det enkelt; är det straffbart är spruta sperma på en människa som inte gett sitt medgivande? ja då är det också straffbart att göra det på ett djur. är det straffbart att slå en annan människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur. är det straffbart att knulla en människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur.
    Nu är det djuret som frivilligt sprutar på i en tjej som definitivt gett sitt medgivande.

• Anonym

Djursex är inte olagligt och det ger en extra krydda i tillvaron att köra en trekant med hunden

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:41:09 följande:
    Ok, så varje gång du inte har ett skriftligt medgivande så är det olagligt.
    Ja, för det finns faktiskt inget annat sätt att bevisa det på.
    Verkar det som en bra lag tycker du?

Förstår du varför lagen om tidelag är ett steg bakåt i djurskyddet?
  • ElectroDiva
    Anonym skrev 2012-04-21 16:40:41 följande:
    Även att snoka lite är att snoka.
    ja men vad jag menade är att ett stickprov är inte okej och är mer än att "kolla runt lite"., även att snoka igenom mapp för mapp o leta efter gömda mappar räknas som inte okej. 
  • ElectroDiva
    Anonym skrev 2012-04-21 16:42:56 följande:
    Djursex är inte olagligt och det ger en extra krydda i tillvaron att köra en trekant med hunden
    hoppas att du inte har hund.
  • Anonym (0,0)
    Anonym skrev 2012-04-21 16:42:56 följande:
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator