• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 17:50:53 följande:
    Hur fan kan det här vara lagligt i sverige!!! Trodde jag fan aldrig! :( vad är det för land vi bor i ??? Om jag visste/såg någon ha sex med ett djur! snacka om att jag skulle slå skiten ur den personen & ta djuret med mig!!!!

Håller med dig... häng dem upp å ner och strimla de med en skämd osthyvel. Vilken status har djuern här i vårt samhälle, nej fyyy

Tänk på djurens rätt här i vårt samhälle, vårda våra bästa vänner som ger oss så mycke, och är som är så tacksamma och glada då vi kommer hem o av sett om vi är katt,hund eller en ko
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 18:01:53 följande:
    Jag är vegan ja, men det hade inget med mitt inlägg att göra
    Jo det har det eftersom du har den bristande retorik som utmärker militanta veganer.
    Jag förklarar varför det var relevant att ta upp det. Har du en önskan att omformulera ditt inlägg?
  • Anonym
    M C skrev 2012-04-21 17:56:53 följande:
    Ett land med rättsäkerhet, bra lagar och gott skydd för de utsatta.

Frågor på det? 

Vi som älskar djur måste se till att såna vidriga människor som gör detta får sitt rätta straff, min sätt hade nog inte varit direkt lagligt men jag kan lova att de hade inte fått chansen igen att någonsin skada ett djur igen...
  • puss
    Anonym skrev 2012-04-21 18:06:28 följande:

Vi som älskar djur måste se till att såna vidriga människor som gör detta får sitt rätta straff, min sätt hade nog inte varit direkt lagligt men jag kan lova att de hade inte fått chansen igen att någonsin skada ett djur igen...
    på vilket sätt är det vidrigt? verkar med som en smaksak från din sida mer än ett vettigt belägg.
    Easy cum easy go
  • Orgasmgirl

Vilken tuffing! , varför skriva sådär? Sjukt löjligt
  • Anonym (pipa på :))
    Anonym skrev 2012-04-21 17:30:34 följande:
    Hunden lider om ni inte fattar det! Kvinnan gör det knappast heller av fri vilja
    hahahaha, tror du på det själv? 
  • Anonym (pipa på :))
    Jag tror nog att dom "älskar" sina djur mer än vad "djurvänner" nånsin kommer göra.

Dom tar i alla fall om djurets ALLA behov, inklusive det sexuella då i motsatsen till "vanliga" hundägare som tvingar sina "älsklingar" att leva i celibat.

• Anonym
    Då är det alltså helt ok att jag skadar dig mycket svårt så att du aldrig någonsin kan skada någon annan människa igen!
    Bra då vet jag att det är fritt fram att ge sig på någon annan människa bara för att man vill.
  • puss
    Anonym skrev 2012-04-21 18:11:31 följande:

Sex med djur/tidelag ÄR REDAN FÖRBJUDET!!!! Läs: Brottsbalken 16Kapitlet13§. Där står: Om någon uppsåtligen eller av grov oaktsamhet, genommisshandel, överansträngning eller vanvård eller på annat sätt,otillbörligen utsätter djur för lidande, dömes fördjurplågeri till böter eller fängelse i högst två år. SFS 1972:629

beklagar om frågan var otydlig. jag försöker igen:

på vilket sätt är det vidrigt? 
    Easy cum easy go
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 18:11:31 följande:
    Sex med djur/tidelag ÄR REDAN FÖRBJUDET!!!! Läs: Brottsbalken 16Kapitlet13§. Där står: Om någon uppsåtligen eller av grov oaktsamhet, genommisshandel, överansträngning eller vanvård eller på annat sätt,otillbörligen utsätter djur för lidande, dömes fördjurplågeri till böter eller fängelse i högst två år. SFS 1972:629
    Var hittar du tidelag i det du citerade?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator