• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:31:25 följande:
    Undrar om inte djursex är värre än nekro! Hunden lider ju i alla fall
    Eehhmm  sen när är frivillig sex ett lidande för nån inblandat?

Om du kollar närmare på såna klipp så finns det i regel ingen tvång i såna klipp, tjejen gör sig tillgänglig och hunden gör det vad den vill.

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:38:42 följande:

Om du kollar närmare på såna klipp så finns det i regel ingen tvång i såna klipp, tjejen gör sig tillgänglig och hunden gör det vad den vill.

Det är en arrangerar situation där människor vet hur djuren instinktivt kommer att reagera, dessutom lockar de djuren med div. mat. Människans högre intellekt manipulerar djuret vilket enligt mig är avskyvärt. Detsamma gäller barnporr där de vuxna manipulerar barn.
  • Anonym (Djurvän)

Tänker du samma när det är ett barn som vill göra pappa nöjd och inget tvång förekommer?

Det blir inte heller fysiskt skadat om penetrering inte sker.
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:35:56 följande:
    Det kan du hoppa upp och sätta dej på att det är. Du äger inte din kille och om du tror att du gör det så är det inte din kille i alla fall som behöver hjälp.

Det är inte olagligt att kolla runt lite iaf!
    MickeN1973 skrev 2012-04-21 15:34:38 följande:
    Gäller det också när den slickar leverpastej från fittan?

Herregud, det är FEL
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:43:04 följande:
    Det är inte olagligt att kolla runt lite iaf!

Herregud, det är FEL
    Jo det ÄR det. Ring snuten och kolla eller berätta för din snubbe så får du se vad som händer....
  • Anonym (Äcklad)

Nu såg inte jag hela filmen eftersom jag fick kväljningar utan bara nån minut men det låter otroligt sjukt och osannolikt! Människan är inte ens samma art
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:42:07 följande:
    Det är en arrangerar situation där människor vet hur djuren instinktivt kommer att reagera, dessutom lockar de djuren med div. mat. Människans högre intellekt manipulerar djuret vilket enligt mig är avskyvärt. Detsamma gäller barnporr där de vuxna manipulerar barn.
    Två skillnader, sex med barn är ganska olagligt, tidelag är inte det och eftersom djuren som du säger agerar instinktivt, var ser du lidande i det?

• Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:44:28 följande:
    Jo det ÄR det. Ring snuten och kolla eller berätta för din snubbe så får du se vad som händer....

Det låter precis som du försvarar honom
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:45:10 följande:
    Nu såg inte jag hela filmen eftersom jag fick kväljningar utan bara nån minut men det låter otroligt sjukt och osannolikt! Människan är inte ens samma art
    Irrelevant.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:47:13 följande:
    Irrelevant.

Vilket då?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator