• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (0,0)
    Anonym skrev 2012-04-21 16:42:56 följande:
    Djursex är inte olagligt och det ger en extra krydda i tillvaron att köra en trekant med hunden
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:45:40 följande:
    ja men vad jag menade är att ett stickprov är inte okej och är mer än att "kolla runt lite"., även att snoka igenom mapp för mapp o leta efter gömda mappar räknas som inte okej. 
    Din definitition är irrelevant. Det är olagligt att snoka även vad du än vill kalla det för.
  • ElectroDiva
    Anonym skrev 2012-04-21 16:57:41 följande:
    Nej är du dum?
    jag känner till lagen rätt bra men det gör inte du. acceptera.
    jag vet väl själv att det är olagligt ?
    även om det "Bara" är sambons dator. 
  • Anonym (Äcklad)

Det var ett jävla tjat om att jag tittade igenom hans dator,

Anonym skrev 2012-04-21 16:43:06 följande:
    Ok, så varje gång du inte har ett skriftligt medgivande så är det olagligt.

Ja, för det finns faktiskt inget annat sätt att bevisa det på.

Verkar det som en bra lag tycker du?

Förstår du varför lagen om tidelag är ett steg bakåt i djurskyddet?

Jag tänker inte tro att du är seriös där!
  • ElectroDiva
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 17:12:18 följande:

du får inte öppna din sambos post heller, också olagligt.
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 17:12:18 följande:

Ja, för du har begått ett brott och inte han.
    Det sorgliga är att du inte verkar förstå det eller tro att medlen helgar målen.

Sannerligen är jag seriös!
    Så du kan in te motivera ditt lagförslag med sakliga argument?
    Tråkigt för det förstärker bara bilden av er som ett gäng tanter med extrem moralpanik.

Tänk efter en gång till innan du svarar nu.
    Verkar det som en bra lag tycker du?
    Förstår du varför lagen om tidelag är ett steg bakåt i djurskyddet?
  • Grande Rock
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:33:33 följande:
    När man är sambo eller gift så bor man ihop och har ett gemensamt hem. Ni går in och ut in i alla rum, öppnar varandras och lådor med personliga tillhörigheter, som glasöögon, näsdukar, strumpor, bh, trosor, almanackor ja du förstår allt. Sen har ni ekonomin ihop, räkningar, ev dagis, bilen, försäkring, ja ni vet vad jag menar.
    Men när det gäller datorn...då blir det plötsligt stopp och belägg, för det är min och där har du ingenting att göra. Är inte datorn (datornera) också gemensamma som allt annat i ett hem. Där får man inte gå och ut hur man vill, för där har min sambo hemligheter......porr, kåta sexiga mail från X, webam sex osv osv..  t.ex!!!

Men hör ni själva som tycker att TS gjorde fel att "snoka". Allt är ditt och mitt men datorn ger du FAN i!!!

Blääää för dubbelmoral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Delad dator är inte det samma som delad data. Om din kille skrev dagbok, skulle du då tycka det var ok för dig att läsa den bara för att den förvaras i ert gemensamma hus?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:49:11 följande:
    Din definitition är irrelevant. Det är olagligt att snoka även vad du än vill kalla det för.

Tror att TS har problem, nått sånt där snedvridet kontrollbehov som vissa har när de försöker bestämma över sin respektive
  • Anonym

Bättre att hitta en djursex film än en våldtäktsporrfilm

• funkyfoxxer
    Orgasmgirl skrev 2012-04-21 16:20:19 följande:
    förstår dig till viss del, man måste försöka acceptera sin partner och även dennes mer udda sidor
    TACK du verkar ju vara en av de klokare tjejerna i den här tråden.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator