• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 18:28:10 följande:
    fel. 
    igen.
    Läs på om hundar.  
    Behövs inte då jag har en hjärna att analysera med och ögon och öron  att ta in information med. 

Varför vill du inte acceptera sanningen?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:24:47 följande:
    oj det där är svårt att förklara för en människa som inte är zoofil men jag ska definitivt ta reda på vad det var som felades med ankan som satte på anden..de lever ju tätt tillsammans..det kan ju vara en dominans där också..men blev det ungar av det då eller man bara antar att ankans pitt var i andens eftersom den satte sig på den...

Jag hatar att jag inte kan skriva frågetecken..jag ber om ursäkt..det måste vara n¨got fel på tangentbordet..

Jag förväntade mig att du ska hålla en mycket låg nivå men okey, jag förlåter dig.
    Men tror du på allvar att du kommer att få rätt när du är så här osaklig?

Ungar har ingenting med saken att göra, du påstådde att djur inte har sex över artgränserna vilket bevisligen är fel. Men du hävdar kanske att all världens zoologer har fel?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:13:39 följande:
    Makt och dominans säger jag...våldtäkt handlar sällan om sex...även bland människor... 
    De existerar ju inte enligt dig eftersom djur inte har sex över artgränserna!
    Och som en påminnelse: människan är ett djur.

Så du menar att de inte har sex över artgränserna utom ibland när du godkänt syftet?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:16:39 följande:
    Nä mot zoofiler har man ingen chans såklart..men det roar mig...
    Vad vet du om mig?

Ingenting.

Du är så pinsamt bortgjord att jag rodnar å dina vägnar.
    Och den som roas av att skapa bråk uppför sig som ett troll.
    Ihärdar du att du roas av att ställa till med bråk i tråden?
  • Anonym
    Indianica skrev 2012-04-22 18:38:38 följande:
    Det är väl bara att konstatera att tråden kommit att handla mer om för- eller emot zoofili, än den kris TS måste befinna sig i.

Uppenbarligen finns det kvinnor som blir kära i hundar och som tycker att det vore upphetsande att bli "bestigen av en snygg hund" som kan ha både mask och annat otrevligt på sitt könsorgan. Det går inte att förstå för väldigt många personer och vissa saker "bör" man nog inte heller förstå. Zoofilierna kommer tack och lov aldrig att frälsa världen, eftersom de flesta attraheras av också någon form av intellektuellt utbyte före "parningen". Man sticker inte bara upp rumpan så fort en snygg man går förbi, man vill veta vem han är och attraheras av honom också på ett djupare plan, anser jag. Men vad vet jag, de som förespråkar zoofili med "snygga djur" borde väl också resonera lika dant med människor. Bara en person är snygg och kåt så ska det banne mig knullas.

Tyvärr är nog zoofiler lite sorgliga personer som har svårt att skapa relationer till människor och ha sex, därför tar de till djur som instinktivt ger sig på dem.
    Jag anser tvärt om. Utan förståelse är det fördomar och hat som talar.
    Oavsett vad det handlar om är det ingen väg man ska gå.

Men naturligtvias är det få som vill eller törs försöka förstå för det betyder att man måste nagelfara sina egna fördomar och sånt kan vara "livsfarligt" för det kan hända att man tvingas inse att fördomar bara är fördomar och man tvingas se på saken med nya ögon.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:41:16 följande:
    vad är det som är sanning...
    jag är inte zoofil och kan inte se din sanning...
    jag kan inte se sanningen heller när en gubbe prompt bedyrar att den lille 10 åringen visade att han ville för den lille råkade få ståpitt en vacker sommardag i juni... jag är inte pedofil...
    Jag är inte nekrofil som tror att det är en inbjudan om liket skrevar på benen när den ligger på båren...

tyvärr alltså... 
    Håll dig till topic.
    Tråden handlar om zoofili och inte pedofili!
  • Anonym
    jag är inte zoofil och kan inte se din sanning... 
    Skillnaden mellan dig och mig ar att jag inte dömer andra utifrån mig själv och skapar inte påhittade lagar som passar min eget värdeetiska uppfattning. 
    jag kan inte se sanningen heller när en gubbe prompt bedyrar att den lille 10 åringen visade att han ville för den lille råkade få ståpitt en vacker sommardag i juni... jag är inte pedofil...
    Jag är inte nekrofil som tror att det är en inbjudan om liket skrevar på benen när den ligger på båren...

tyvärr alltså... 
    Håller helt med dig i denna uppfattning. Men om en hund sätter på en kvinna kan inte jag se att hunden lider eller inte samtycker. Eller om en hund låter sig bli påsatt utan att hållas fast. Vill den inte så går den såklart iväg.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:48:01 följande:
    Jag sa inget om dig...jag sa bara att zoofiler kan jag inte tjäbbla emot igentligen..men det är intressant och roande.. nu har jag tex fått lite källor som jag absolut ska läsa... 
    Och jag kontrade med att du inte vet vilka du tjäbblar emot och deras sexuella läggning.
    Men berätta, jag har missat.
    Var säger och vem berättar om sin läggning i tråden?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 18:44:59 följande:
    Skillnaden mellan dig och mig ar att jag inte dömer andra utifrån mig själv och skapar inte påhittade lagar som passar min eget värdeetiska uppfattning. 
    +1
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator