Indianica skrev 2012-04-22 18:38:38 följande:
Det är väl bara att konstatera att tråden kommit att handla mer om för- eller emot zoofili, än den kris TS måste befinna sig i.
Uppenbarligen finns det kvinnor som blir kära i hundar och som tycker att det vore upphetsande att bli "bestigen av en snygg hund" som kan ha både mask och annat otrevligt på sitt könsorgan. Det går inte att förstå för väldigt många personer och vissa saker "bör" man nog inte heller förstå. Zoofilierna kommer tack och lov aldrig att frälsa världen, eftersom de flesta attraheras av också någon form av intellektuellt utbyte före "parningen". Man sticker inte bara upp rumpan så fort en snygg man går förbi, man vill veta vem han är och attraheras av honom också på ett djupare plan, anser jag. Men vad vet jag, de som förespråkar zoofili med "snygga djur" borde väl också resonera lika dant med människor. Bara en person är snygg och kåt så ska det banne mig knullas.
Tyvärr är nog zoofiler lite sorgliga personer som har svårt att skapa relationer till människor och ha sex, därför tar de till djur som instinktivt ger sig på dem.
Jag anser tvärt om. Utan förståelse är det fördomar och hat som talar.
Oavsett vad det handlar om är det ingen väg man ska gå.
Men naturligtvias är det få som vill eller törs försöka förstå för det betyder att man måste nagelfara sina egna fördomar och sånt kan vara "livsfarligt" för det kan hända att man tvingas inse att fördomar bara är fördomar och man tvingas se på saken med nya ögon.