• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym

Djur är ting.

Ting kan ägas.

Det man äger har man nyttjanderätt till.

Många människor nyttjar sina ting fel.

Det är fortfarande deras ting, att du ogillar hur någon använder sin egendom gör inte att dennes egendom plötsligt blir din.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 18:48:02 följande:
    Djur är ting.

Ting kan ägas.

Det är fortfarande deras ting, att du ogillar hur någon använder sin egendom gör inte att dennes egendom plötsligt blir din.
    Nej, ting är döda saker. Djur är varelser precis som vi människor.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:45:13 följande:
    Goddag yxskaft!
    godkväll godkväll! 
    Vet du ens vad jag svarade på?  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:46:22 följande:
    Lillajag är zoofilen i den här tråden som försöker tvätta sitt anse4ende genom att anklaga alla andra för att vara det. Hon gör det på ett sätt som få troll klarar av.
    Jag har aldrig sagt någonting om att ni skulle vara zoofiler.. 
    om ni är läskunniga så har jag skrivit att tidelag utförs av zoofiler OCH ATT DET FINNS DE SOM OCKSÅ TYCKER ATT TIDELAG ÄR HELT I SIN ORDNING!

vad i hela friden är problemet??  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:38:10 följande:
    Tänk om man har sex med en tjej som efteråt säger att hon sugit av och blivit slickad och påsatt av en st bernard :(
    Ja tänk om....hela jävla världen faller väl inte för det eller?
    äckligt för vissa och helt ok för andra...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:48:02 följande:
    Djur är ting.

Ting kan ägas.

Själv ser jag djur som individer med personligheter...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:45:16 följande:
    Men vad är det som fattas i ditt huvud?
    Berätta för mig! Var, när, hur, har jag sagt att jag är zoofil?

Det finns bara i ditt huvud i din fantasi och är det någon som är sjuk i den bemärkelsen att zoofil är sjukt så är det DU!
    Tyvärr men du är inte riktigt riktig...
    Hahaha..läs mitt senaste inlägg till en anonym som tror jag pekat ut denne som zoofil....svaret passar även dig! 
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-23 16:21:04 följande:
    är man fanatiker för att man vill djur väl? 
    då är väl alla som tänder på att se en tjej ha sex med en hund zoofil eller?
    Om man vill höja upp vår mat och kläder till "mänsklig" status så nej, man har då inte alla i stallet.

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-23 19:05:42 följande:
    Om man vill höja upp vår mat och kläder till "mänsklig" status så nej, man har då inte alla i stallet.
    Nej det är sant... man ska inte förmänskliga djur...
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-23 19:05:42 följande:
    Vad jag förstått så är inte djurens rätt lika fanatiska som djurrättsalliansen...
    De kämpar ändå tycker jag för en bra sak. Djur ska vara djur men också respekteras för det..
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator