Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Kom hem från skolan en fredag och då jag var själv hemma gick jag och la mig och sov. Vaknade att pappa väcker mig, jag kollar på min klockradio och inser att klockan är snart 8 jag har försovit mig, springer upp och börjar plocka ihop skolböckerna. Pappa (som är polis till yrket) tar tag i mig och leder mig in i badrummet och ställer mig under lampan i badrumsspeglen. Jag fattar ingenting. Han börjar titta i ögonen och röra på huvudet och säger: har du tagit knark? Vaddå undrar jag.. Då berättar pappa att klockan snart är sex (18) och att jag beteer mig väldigt underligt..
Jag skulle hem en lunch och sedan springa vidare på något så jag var stressad. Det var dessutom svinkallt den dagen. Jag springer igenom gårdarna som jag brukar göra, stannar vid min dörr och sätter in nyckeln i låset. Den går inte att vrida om (det har hänt förut, vårt lås brukar krångla på vintern). Jag börjar ringa på så att min sambo kan hämta mig, ingen sambo. Jag börjar bulta på dörren så att han skulle vakna om han nu sov. Ingen som svarar. Jag ringer till min sambo och frågar varför han inte kommer och öppnar dörren. Då säger han att han inte hört mig. Jag tittar på dörren och inser då att den är blå och inte grön och jag helt enkelt är på fel gård och står och bultar på fel dörr. Jag springer kvickt därifrån och är glad att det är mitt på dagen så att det finns chans att han/hon som bor där inte var hemma.
In morgon ringde min sambo hem då han satt på bussen i till stan och berättar att han tagit fel, han har tagit mina trosor. Det retade jag honom i flera år för..
handkräm på tandborsten. Så jävla äckligt.
Kom hem från krogen, stenfull och ville bara gå och lägga mig.
Hade slut på linsvätska och jag kan inte sova med linserna i.
Orkade inte koka vatten med salt och sen vänta tills det svalnat.
Då fick jag en snilleblixt! Vätskan som saltgurka ligger i borde ju innehålla salt...
Jag kan säga att det sved att sätta i linserna dan därpå, och jag blir fortfarande mobbad för detta. 
Vet inte om den passar in men kanske... :)
Varit på toa och skulle sen duscha direkt efteråt. Har för vana att dra av mig kläderna och slänga i tvättkorgen innan duschen. Allt gick bara lite för snabbt, hann inte riktigt tänka... hade bara på mig trosor, tog av dem och slängde dem i TOAN samtidigt som jag i samma sekund tänkte "Nej det är ju inte tvättkorgen!".
Tog en dusch en dag och smörjde som vanligt in mig med hudlotion... men satan vad hal jag blev...och et torkar ju fan aldrig!! jaha, det var hårbalsam. 
Kliver på bussen och visar upp en knippe nycklar som färdbevis.... Fattar dessutom inte varför jag blir stoppad. Jag har ju busskort för sjutton!
Klär på sonen på dagis för att gå hem. Det är kallt ute och jag är noga med halsduk, kofta, mössa och vantar. Ändå vägrar ungen (1,5 år) att följa med! Kanske för att jag glömt att ta på kängorna...... Personalen undrar lite försynt om jag kanske hade tänkt bära honom hem?
Kom hem från skolan en fredag och då jag var själv hemma gick jag och la mig och sov. Vaknade att pappa väcker mig, jag kollar på min klockradio och inser att klockan är snart 8 jag har försovit mig, springer upp och börjar plocka ihop skolböckerna. Pappa (som är polis till yrket) tar tag i mig och leder mig in i badrummet och ställer mig under lampan i badrumsspeglen. Jag fattar ingenting. Han börjar titta i ögonen och röra på huvudet och säger: har du tagit knark? Vaddå undrar jag.. Då berättar pappa att klockan snart är sex (18) och att jag beteer mig väldigt underligt..