Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Tandkräm på händerna, tyckte min lotion luktade lite väl mintigt.
Jo en gång skulle jag göra sockerkaka hemma hos mormor då hon levde. Så hade hon kryddor och salt och socker i sådana plastlådor som hände under skåp som man kunde dra fram. Kollade vad sockret var och smakade på det. Sen kom mormor och frågade mig någoting och jag råkade ta fel. Fast jag visste inte det då, men fy fan när sockerkakan var klar och vi skulle ta oss en bit och in med den i munnen
. Jag hade bakat en saltkaka och det var så vidrigt äckligt.

Hoppsan råka skicka iväg ett tomt inlägg. Hur som helst engång när jag var liten gick jag och la mig med freestylen och cola snören (godis) morgonen därpå hade jag knaprat sönder sladden till hörlurarna ;)
Har en arbetskamrat som skulle testa nya linser. Tyckte inte h*n såg så bra alls med dom, trodde det var fel lins i fel öga eller helt fel styrka m.m. så h*n skulle plocka ur dom för att lägga tillbaka i kopparna. Försökte dra med fingret så linsen skulle åka ner i ögonvrån så h*n kunde plocka ur den. Men inte kunde hon dra ner den inte, satt den fast?
Nej det var inte någon lins där, h*n hade GLÖMT att sätta in linserna öht och därav suddiga seendet. Snacka om irriterade ögon när h*n försökt plocka ur en lins som inte finns
Jag skulle ta lite av min kompis hårspray precis innan vi skulle iväg. Jag sprayade och sprayade men inte blev det bättre för det. Nej det började lukta väldigt och börade svida rejält i hårbotten. Då tittade jag på flaskan. Deordorant!!
Det värsta var att vi var TVUNGNA att åka direkt så jag fick gå med det i hela dagen.